Ducati.ms - The Ultimate Ducati Forum banner

Welke spiegels hebben het beste zicht?

5.1K views 13 replies 14 participants last post by  Zixxer2Go  
#1 ·
Welke Rizoma-spiegels zijn even goed als de originele?

#2 ·
Wilt u een spiegel om aan de regels te voldoen en er niet al te slecht uit te zien op de motor, of zoekt u iets dat echt beter werkt dan de standaard? Er zijn twee aspecten om over na te denken: helderheid en gezichtsveld. Ik heb maar een paar verschillende Rizoma-spiegels geprobeerd en ze hadden helemaal geen goed zicht. Persoonlijk zou ik ze niet gebruiken. Het helderste zicht dat ik heb ervaren, is met CRG Arrows. Ze zien er geweldig uit, passen bij het ontwerp van de motor, hebben het helderste (geen ruis) beeld en het convexe glas geeft een volledig breed zicht op wat er achter je gebeurt. Ik haat het om geen goede spiegel te hebben, dus ik gebruik alleen dingen die de taak vervullen om me een goed beeld te geven van wat er gaande is - De CRG is beter dan de standaardspiegel met een grote marge en de standaardspiegels zijn beter dan de Rizoma-modellen die ik heb geprobeerd. Ik heb CRG's op elke motor die ik bezit.

#3 ·
Nog een CRG-gebruiker hier. Ik heb ze op twee motorfietsen en het zijn erg goede spiegels. Veel beter dan de standaard spiegels. De bouwkwaliteit is top en je kunt er goed mee zien. Ik gebruik de CRG Arrows op mijn SFS en de Lane Splitters op mijn Triumph Speed Triple.

#6 ·
Voeg me toe aan de CRG-fanboylijst. Het zijn een van de goedkoopste spiegels die uit billet zijn gefreesd en sommige modellen hebben vervangend glas beschikbaar. Hoe ze functioneren is al behandeld. Onverslaanbaar voor het geld.

#7 ·
Hier zijn nog CRG Arrow stuureindspiegels. Ik ben dol op het ontwerp, geen trillingen, geweldige prijs. Zeer verstelbaar, gemakkelijk te demonteren voor racedagen.

Niet-stuureindspiegels zijn slechts een chique optie voor je ellebogen. Hoe erg vind je het om naar je ellebogen te kijken tijdens het rijden? lol

#10 ·
Ik heb CRG Arrow en Lanesplitters gehad. De Arrows geven een breder gezichtsveld van links naar rechts, maar van boven naar beneden is het smaller. Het geeft je ook een groter beeld van wat er achter je gebeurt. De Lanesplitters geven een smaller gezichtsveld van links naar rechts, maar hebben meer van boven naar beneden. Als je de esthetiek van de Arrow mooi vindt, zou ik ervoor gaan. Persoonlijk vind ik het uiterlijk van de Lanesplitters mooi, dus ik heb die op mijn Streetfighter gekozen.

#14 ·
+1 voor CRG Lanesplitters; Ik blijf me verbazen over de helderheid en stabiliteit van deze bar-end spiegels, vooral in vergelijking met de OEM spiegels! Neem echter de 3" maat... of de CRG Arrows (die ik nog nooit heb gehad); je zult het extra zicht naar achteren zeker waarderen als je een kijkje neemt!