Ducati.ms - The Ultimate Ducati Forum banner

Wyciek oleju z góry silnika Streetfighter V4 2021

27K views 40 replies 19 participants last post by  JackAttack  
#1 ·
Cześć, nowy na tym forum i podekscytowany!
Mam problem, niedawno kupiłem streetfighter v4 i zauważyłem wyciek oleju z góry silnika, pomiędzy dwoma głowicami cylindrów. Jakieś sugestie? Czy to normalne? Silnik nie jest przepełniony. Drugie zdjęcie pokazuje dokładnie skąd to pochodzi. Pokazuje połączenie wody i oleju, ponieważ właśnie go umyłem i byłem w trakcie suszenia.
 
#4 ·
To jeden z powodów, dla których warto kupować nowe, prawda? Gwarancja.
To uciążliwe, ale przynajmniej jest objęte gwarancją. (y)
 
#6 · (Edited)
Gwarancja... miejmy nadzieję, że tylko uszczelka pokrywy zaworów. Nie jestem ekspertem od Duc v4, ale ta lokalizacja oznacza wyciek z pokrywy zaworów lub uszczelki głowicy w większości silników. Wyciek z pokrywy zaworów to nic, wyciek z uszczelki głowicy jest bardziej problematyczny.

Jeśli okaże się, że to uszczelka głowicy i masz motocykl krócej niż 30 dni, zwróciłbym go (w różnych miejscach obowiązują różne zasady dotyczące zwrotu wadliwego pojazdu). Jeśli masz go od 30 dni do 6 miesięcy, mają jedną szansę na naprawę, a następnie możesz zażądać zwrotu pieniędzy/wymiany, jeśli naprawa się nie powiedzie.
 
#7 ·
Widziałem, jak ludzie zgłaszali coś stamtąd, niektórzy mówią, że to problem z pompą wodną. Większość z nich ma za dużo oleju. Te rzeczy są trudne do ustalenia dokładnie.
 
#41 ·
Widziałem, jak ludzie zgłaszają coś stamtąd, niektórzy mówią, że to problem z pompą wody. Większość z nich jest przepełniona olejem. Te rzeczy są trudne do ustalenia dokładnie.
Na pewno miałem ten sam problem z wyciekiem oleju, który się zbierał, wygląda na to, że pochodził z otworu spustowego w dolnej części V, prawdopodobnie klasyczny problem z pompą wody. Po sprawdzeniu wziernika było przepełnione! (przez dealera, ponieważ motocykl jest dla mnie nowy-używany) Zredukowałem do linii min, wyczyściłem, mam nadzieję, że to rozwiąże problem.
 
#8 ·
Miałem ten sam wyciek. Ani ja, ani mechanicy nie mogliśmy dokładnie ustalić, skąd pochodzi, ponieważ byłem na tyle głupi, że dokładnie wyczyściłem motocykl przed serwisem. Podejrzewali, że silnik był nieco przepełniony i wyregulowali poziom oleju.
Kiedy śnieg stopnieje, czas sprawdzić, czy wróci. Tak, gwarancja to słodka rzecz...
 
#10 ·
Miałem ten sam wyciek. Ani ja, ani mechanicy nie mogliśmy dokładnie ustalić, skąd pochodzi, ponieważ byłem na tyle głupi, że dokładnie wyczyściłem motocykl przed serwisem. Podejrzewali, że silnik był nieco przepełniony i wyregulowali poziom oleju.
Kiedy śnieg stopnieje, czas sprawdzić, czy wróci. Tak, gwarancja to słodka rzecz...
Czy możesz szybko opublikować jakieś aktualizacje, czy regulacja poziomu oleju pomogła, czy też mamy większy problem?
Miałem ten sam wyciek. Ani ja, ani mechanicy nie mogliśmy dokładnie ustalić, skąd pochodzi, ponieważ byłem na tyle głupi, że dokładnie wyczyściłem motocykl przed serwisem. Podejrzewali, że silnik był nieco przepełniony i wyregulowali poziom oleju.
Kiedy śnieg stopnieje, czas sprawdzić, czy wróci. Tak, gwarancja to słodka rzecz...
Cześć... jakieś aktualizacje dotyczące tego, co zrobiłeś, aby rozwiązać ten problem... daj mi znać
 
#9 ·
Witaj, nowy na tym forum i podekscytowany!
Mam problem, niedawno kupiłem streetfightera v4 i zauważyłem wyciek oleju z górnej części silnika, pomiędzy dwoma głowicami cylindrów. Jakieś sugestie? Czy to normalne? Silnik nie jest przepełniony. Drugie zdjęcie pokazuje dokładnie skąd to pochodzi. Pokazuje połączenie wody i oleju, ponieważ właśnie go umyłem i byłem w trakcie suszenia. View attachment 1002362 View attachment 1002361
Zauważyłem to samo na moim street fighterze zeszłej nocy i nie byłem w stanie zlokalizować skąd pochodzi olej, poza maleńkim otworem z tyłu. Teraz osobiście nienawidzę, gdy mój motocykl jest rozbierany, więc mam nadzieję, że to coś drobnego. Proszę o dalsze informacje na temat tego problemu lub rozwiązania, ponieważ dzwonię do Ducati, aby ich powiadomić. Mój poziom oleju jest nieco powyżej linii, więc myślę, że wymienię olej i upewnię się, że jest w poziomie i przejdę do następnego kroku. Jestem poniżej 6 miesięcy
 
#14 ·
Podczas 1500-milowej wycieczki po Niemczech, małe kapanie oleju towarzyszyło dużemu wyciekowi płynu chłodzącego z tego samego obszaru. Za każdym razem, gdy stawiałem motocykl na podpórce, mały strumień wody wylewał się z "V" na ziemię. Napełniałem ją z tą samą prędkością, z jaką woda wyciekała, żeby dojechać do domu. Warsztat wymienił pompę wody, tak jak wielu innych. Nowa pompa Ducati jest nieco zaktualizowana w stosunku do oryginalnej, aby wyeliminować problem, według mechanika.

Przejechałem tylko 200 mil po wymianie, ale jak dotąd jest całkowicie sucha. Próbowałem ją forsować na wysokich obrotach, powolnej jeździe w wysokiej temperaturze w mieście i kilku długich wheelie (jeśli inny kąt pracy silnika mógłby stworzyć jakieś problemy), aby to sprowokować, ale wydaje się, że wytrzymuje. Teraz sezon się skończył i nie planuje się już żadnych jazd, ale miejmy nadzieję, że następny sezon będzie bez śladów plam oleju na pokrywie statora.
 
#17 ·
Podczas 1500-milowej wycieczki po Niemczech, małemu wyciekowi oleju towarzyszył duży wyciek płynu chłodzącego z tego samego obszaru. Za każdym razem, gdy stawiałem motocykl na podpórce, mały strumień wody wylewał się z "V" na ziemię. Napełniłem ją z tą samą prędkością, z jaką się wylewała, żeby wrócić do domu. Warsztat wymieniał pompę wody, tak jak wielu innych. Nowa pompa Ducati jest nieco zaktualizowana w stosunku do oryginalnej, aby wyeliminować problem, według mechanika.

Przejechałem tylko 200 mil po wymianie, ale jak dotąd jest całkowicie sucha. Próbowałem ją obciążać wysokimi obrotami, powolną jazdą w wysokiej temperaturze w mieście i kilkoma długimi wheelie (jeśli inny kąt pracy silnika mógłby stworzyć jakieś problemy), aby spróbować to sprowokować, ale wydaje się, że wytrzymuje. Teraz sezon się skończył i nie planuje się już żadnych jazd, ale mam nadzieję, że następny sezon będzie bez śladów plam oleju na pokrywie statora.
Nigdy nie mogli dostać mojej, żaden dealer w promieniu 10 godzin nie mógł jej dostać, zrobiłem własne płukanie/napełnianie i od tego czasu jest dobrze. Może przez zimę uda mi się ją dostać. Dostałem specjalny numer sprawy, więc nawet jeśli usterka wystąpi poza gwarancją, naprawią ją i związane z nią problemy.
 
#24 · (Edited)
Mnie również to spotkało w moim Streetfighterze V4S z 2020 roku. Wszystko zostało załatwione w ramach gwarancji i odebrałem go dziś wieczorem. Przejechałem około 22 mil do domu i wciąż zauważyłem, że jest tam trochę oleju. Zamierzam mieć to na oku przez kilka następnych jazd i zgłosić moje ustalenia. Warsztat, do którego poszedłem, poradził sobie z tym bardzo dobrze. Od razu o tym wiedzieli i oddali mi mój motocykl w następnym tygodniu. Zespół pompy wodnej został wymieniony i zamontowano nowe mocowania pompy i pokrywy sprzęgła. Warto wspomnieć, że w zleceniu naprawy stwierdzono, że obudowa silnika i obszary między cylindrami zostały wyczyszczone, a motocykl został przetestowany, aby potwierdzić prawidłowe działanie pompy. Po jeździe został sprawdzony pod kątem wycieków, których nie stwierdzono. Jestem przekonany, że wszystko jest w porządku, jednak po prostu nie można odpuścić takich rzeczy, będę bardzo krytyczny przyglądając się temu przez kilka następnych jazd. Dziękuję również wam wszystkim i temu forum, a także temu postowi za to, że trafiłem do warsztatu i to naprawiłem.
 
#29 ·
Mnie też to spotkało w moim Streetfighterze V4S z 2020 roku. Wszystko zostało załatwione w ramach gwarancji i odebrałem go dziś wieczorem. Przejechałem około 22 mil do domu i wciąż zauważyłem, że wciąż jest trochę oleju. Zamierzam mieć to na oku przez kilka następnych jazd i zgłosić moje ustalenia. Warsztat, do którego poszedłem, poradził sobie z tym bardzo dobrze. Od razu o tym wiedzieli i oddali mi mój motocykl w następnym tygodniu. Zespół pompy wodnej został wymieniony i zamontowano nowe elementy mocujące pompę i pokrywę sprzęgła. Warto wspomnieć, że w zleceniu naprawy stwierdzono, że obudowa silnika i obszary między cylindrami zostały wyczyszczone, a motocykl został przetestowany, aby potwierdzić prawidłowe działanie pompy. Po jeździe sprawdzono go pod kątem wycieków, których nie stwierdzono. Jestem przekonany, że wszystko jest w porządku, ale po prostu nie można odpuścić takich rzeczy, będę bardzo krytycznie na to patrzył przez kilka następnych jazd. Dziękuję również wam wszystkim i temu forum, a także temu postowi za to, że trafiłem do warsztatu i naprawiłem to.
 
#27 ·
Jak duża jest to praca? Zakładam, że muszą usunąć zbiornik i całe okablowanie/rury? Mam wyciek oleju, który powinien być objęty gwarancją, ale zawsze się martwię, gdy dealer musi tak otwierać motocykl.
 
#31 ·
Chciałem tylko potwierdzić, że po wielu milach wyciek oleju został faktycznie usunięty i że nic negatywnego nie wydarzyło się w przyszłości. Mam teraz nieco ponad 11 000 mil na moim motocyklu. Niedawno wykonałem coroczny serwis w moim salonie Ducati i znowu wszystko jest w porządku z moim motocyklem.
Dziękuję, mam nadzieję, że w moim motocyklu właśnie wymieniono pompę wodną...
 
#32 ·
Image
Padłem ofiarą strasznego wycieku pompy wodnej...Mój to 2020 SF V4s, jestem pewien, kiedy się zaczęło, nie mogłem za dużo jeździć w tym roku i przejechałem tylko kilkaset mil w zeszłym roku. Dealer powiedział, że powinno to zostać naprawione/wymienione w ramach gwarancji, mimo że mój motocykl jest już 3 miesiące po gwarancji (tak mi powiedziano). Pytanie: Mam system 1/2 Arrow i mapę Termi UP. Czy to robi jakąś różnicę dla dealera w zakresie wykonywania napraw gwarancyjnych? Swoją drogą, mój dealer to Eurocycle w Reno NV, prawdziwy shit-show, jeśli chodzi o dealerów motocyklowych...ale to inna historia. Zabiorę SF do San F. lub Sacramento.
 

Attachments

#37 ·
View attachment 1046217

Padłem ofiarą strasznego wycieku pompy wodnej...Mój to 2020 SF V4s, jestem pewien, kiedy się zaczęło, nie mogłem dużo jeździć w tym roku i przejechałem tylko kilkaset mil w zeszłym roku. Dealer powiedział, że powinno to zostać naprawione/wymienione w ramach gwarancji, mimo że mój motocykl jest już 3 miesiące po gwarancji (powiedziano mi).
Pytanie: Mam system 1/2 Arrow i mapę Termi UP. Czy ma to jakieś znaczenie dla dealera w zakresie wykonywania napraw gwarancyjnych?
Nawiasem mówiąc, moim dealerem jest Eurocycle w Reno NV, prawdziwy shit-show, jeśli chodzi o salony motocyklowe...ale to inna historia. Zabiorę SF do San F. lub Sacramento.
Powinieneś być w porządku
 
#40 ·
Czytałem Twoją publikację o wyciekach oleju silnikowego, coś bardzo podobnego mi się przydarzyło, Mój motocykl nie jest na gwarancji :(, nie było tak źle jak w przypadku Jamesa, ale mogłem zauważyć dym ze spalonego oleju i rozpryski oleju, ale było to po prawej stronie motocykla, w przeciwieństwie do waszych przypadków, które były po lewej stronie i w przeciwieństwie do tego, w moim motocyklu nastąpił spadek poziomu oleju. Następnego dnia po zdarzeniu zabrałem go do dealera i powiedział mi, że w silniku jest nadmiar oleju (i zrobili serwis oleju przed problemem), jednak usunęli nadmiar, zostawiliśmy poziom oleju pomiędzy dwoma znacznikami (min max) i teraz po przejechaniu 600 kilometrów olej jest poniżej minimalnego znaku. Kolejna sprawa to to, że już w ten sposób nie wyrzucało oleju, ale widzę, że z uszczelek głowicy wydostaje się kilka kropli oleju. Czekam na Twoją pomoc, bardzo dziękuję.
 

Attachments