Ducati.ms - The Ultimate Ducati Forum banner

Czy motocykle Cagiva to Ducati?

22K views 47 replies 17 participants last post by  600ss  
#1 ·
Cagiva wyprodukowała niesamowite motocykle, ale czy są one Ducati?

Cagiva również przywróciła Ducati na zwycięską ścieżkę po latach.

Mito musi być Ducati, ponieważ nie jest powiązane z niczym innym.
Moim zdaniem po prostu dwusuwowe Ducati.

Canyon to dziwna sprawa, niewiele Ducati, jeśli w ogóle, w tym przypadku.


Capt Fuego
 
#2 ·
Myślę, że możesz się trochę mylić? Mito nie ma w sobie 0% części Ducati, chociaż może czerpać inspirację stylistyczną z Desmoquattro.

Cagivy, takie jak Elephants, Canyons itp. to po prostu Cagivy z silnikiem Ducati... ale były one markowane i budowane przez Cagivę.

To jak firma 'Condor' używająca silnika Ducati 350 w swoim motocyklu wojskowym, tak, to silnik Ducati, ale to nie czyni go Ducati. Rower wciąż jest Condorem.

Wiem, że trochę się rozdrabniam, ale mam nadzieję, że to trochę pomoże lub przynajmniej rozbudzi dalszą dyskusję.

MF
 
#24 ·
Myślę, że chyba trochę się pomyliłeś? Mito ma 0% części Ducati, chociaż może czerpać inspirację stylistyczną z Desmoquattro.

Cagivy, takie jak Elephants, Canyons itp. to po prostu Cagivy z silnikiem Ducati... ale były markowane i budowane przez Cagivę.

To jak firma 'Condor' używająca silnika Ducati 350 w swoim motocyklu wojskowym, tak, to silnik Ducati, ale to nie czyni go Ducati. Motocykl wciąż jest Condorem.

Wiem, że trochę się rozdrabniam, ale mam nadzieję, że to trochę pomoże lub przynajmniej rozbudzi dalszą dyskusję.

MF
Żeby wszystko było jasne, jeśli przeczytasz mój pierwszy post (i przypadkowo pierwszą odpowiedź w wątku), byłem pozytywny i uprzejmy i po prostu powiedziałem, że możesz się trochę mylić. Nie zapoczątkowałem wrogości. Wszyscy daliśmy ci odpowiedź na twoje pytanie, a jeśli ci się nie podoba, to nie nasz problem.

Mam nadzieję, że zobaczymy się w Canberze, powinno to być ciekawe spotkanie :)

Najlepsze życzenia i nie spal wszystkich mostów.

Pozdrawiam

MF
 
#4 ·
Mike,

nie mylę się i głupotą z twojej strony jest tak mówić.
Jeździłem, posiadałem lub pracowałem praktycznie przy każdym modelu Ducati.
Rower z wyboru dla mnie.
Cagiva i Ducati były ze sobą powiązane, żeby się nie wyrazić, historia dobrze to odnotowuje
Zwycięstwa w Paryż-Dakar były również zwycięstwem dla Ducati, motocykl GP .............
Czy też 916 była tylko kopią GP500 i Mito, zależy od twojego punktu widzenia?

Może nigdy nie widziałeś Mito?
Jego stylistyka to czysta 916 i w rzeczywistości toczy się pewna debata, który motocykl Ducati-Cagiva wydała jako pierwszy. Opublikuję historię ich projektu później.
Mito ma w rzeczywistości wiele części zaczerpniętych prosto z 916 i innych Ducati.
To samo w sobie nie czyni go Ducati, ale szybko pomijasz zaangażowanie Cagivy i fakt, że ten sam projektant zrobił zarówno 916, jak i Mito w tym samym czasie.

916 to czyste Ducati w sposobie jazdy i stwierdzisz, że Mito ma takie same ostre, sportowe maniery. Delikatne, a jednocześnie ostre jak brzytwa prowadzenie i prowadzenie, które jest celowo zaprojektowane w motocyklu, ten sam projektant.
Ducati produkuje obecnie kilka motocykli, które mają bardziej przyjazny dla użytkownika sposób, ale nie mają tego sposobu, który wyróżnia wspaniałe motocykle Ducati w historii.
750 Sport roundcase, Pantah, 851, TT750, 916 i kilka innych mają ten ostry
wysoce napięty sposób, który przemawia do tradycyjnego maniaka Ducati i kilku nowicjuszy.
Czuję, że to była oryginalna instrukcja projektowa, która odróżniała Ducati od innych motocykli.
Dr T walczył z fabryką, aby zachować ten pomysł i został dobrze kontynuowany Tamburini.

Wydaje się dziwne, że gdy zbiornik, owiewka siedzenia są identyczne, ale po prostu zmniejszone i tak wiele części jest współdzielonych, że nie rodzi pytania, dlaczego zrobili mini 916?
Zdaję sobie sprawę, że nie ma odznaki Ducati, ale uważam, że Ducati mogło z łatwością umieścić ją w swojej ofercie.
Moim przypuszczeniem było to, że zachowywali ostrożność, wprowadzając mały dwusuw do swojej oferty?
Poprzednie katastrofy z dwusuwami i słaba akceptacja?

Opublikowałem ten pomysł, aby wywołać dyskusję na temat unikalnej instrukcji projektowej Ducati, a nie po to, by powiedzieć, że Ducati lub motocykle, które mają te same koła lub widelce, są w rzeczywistości Ducati.
Chodzi bardziej o to, co czyni najlepsze Ducati i co odróżnia Ducati od innych motocykli.


Kapitan Fuego.
 
#5 ·
Myślę, że argument Ducati-Cagiva zależy od motocykla. Uważałbym Cagiva Alazzura za dość bliską Duke, ponieważ jest to w większości przerobiona Pantah. Elefant jest o krok dalej, ponieważ był to w większości produkt Cagiva z silnikiem Ducati, tak jak seria DB Bimotas nie jest naprawdę uważana za Ducati. Mito to czysta Cagiva bez dziedzictwa mechanicznego Ducati i jest daleka od wszystkiego, co Ducati było zainteresowane produkcją w ciągu ostatnich 40 lat.

Ostatecznie debata jest prawdopodobnie nieskończona i pod wieloma względami bezcelowa. Bez względu na to, jaki masz motocykl, po prostu się nim ciesz.

Bruce
 
#7 ·
Myślę, że argument Ducati-Cagiva zależy od motocykla. Uważałbym Cagiva Alazzura za dość bliską Duke, ponieważ jest to w większości przerobiony Pantah. Elefant jest o krok dalej, ponieważ był w większości produktem Cagiva z silnikiem Ducati, tak jak seria DB Bimotas nie jest tak naprawdę uważana za Ducati. Mito to czysta Cagiva bez dziedzictwa mechanicznego Ducati i jest daleka od wszystkiego, co Ducati interesowało się produkcją w ciągu ostatnich 40 lat.

Ostatecznie debata jest prawdopodobnie nieskończona i pod wieloma względami bezcelowa. Bez względu na to, jaki masz motocykl, po prostu ciesz się nim.

Bruce
BINGO! Passinglan trafił w sedno.

Początkowe pytanie, jeśli je przeczytasz ponownie, nie pytało, czy Mito jest Ducati, ponieważ jest zminiaturyzowanym desmoquattro, tylko dosłownie "Mito musi być Ducati, ponieważ nie jest związane z niczym innym". No NIE, to nie jest Ducati. Dlatego jest to Cagiva.....

Nie chcę się kłócić, bo nie ma to sensu. Pracowałem przy wielu motocyklach, w tym Mitos, i wiem, że tak naprawdę w żaden sposób nie są one takie same, Lusterka wyglądają tak samo, ale spróbuj dopasować jedno... nie, nie pasuje i to samo dotyczy wielu innych części. To tak, jakby powiedzieć, że Laverda SFC jest Ducati, ponieważ ma takie same hamulce jak niektóre kwadratowe obudowy.

Cagiva była właścicielem Ducati, tak. Ale kto zbudował Cagiva Mito???? Odpowiedź Motocykle CZ w Czechach i był to jeden z powodów, dla których CZ zbankrutowało, ponieważ Cagiva nie zapłaciła.

Może przeformułuj pytanie na to, co czyni Ducati (mimo że mieliśmy już ten wątek). Ja również jeździłem, posiadałem lub pracowałem przy praktycznie każdym modelu Ducati.

MF
 
#6 ·
Mito jest Cagiva, ale 916 również jest Cagiva.
Cagiva była właścicielem Ducati od '85 do '96.
Więc w pewnym sensie 916 była Cagiva z logo Ducati ;)
 
#8 ·
Mike,
mówisz, że nie chcesz się kłócić, a jednak poruszasz kilka kwestii, po czym mówisz, że zakończymy to.
myśląc, że załatwiłeś sprawę.
Przeczytaj jeszcze raz, co powiedziałem. Mówienie, że argument jest jak SFC do Ducati, jest głupie, ponieważ tego nie powiedziałem.
Czy twórca motocykla nie wchodzi w grę?
Cytuję,
'Zespół projektowy Massimo Tamburiniego w Cagiva Research Centre w Varese włożył wiele wysiłku w układ dolotowy i wydechowy. Z wyjątkiem zespołu silnika, duża część rozwoju 916 została przeprowadzona w Varese, a nie w Bolonii; wskazując w ten sposób na bliską współpracę między fabrykami Cagiva i Ducati w ramach grupy.'

Oba motocykle zostały opracowane jednocześnie, jak się mówi, przez ten sam zespół projektowy. Mito zostało ukończone jako pierwsze, ale nie zostało publicznie pokazane, aby nie zepsuć wejścia 916.
Nawet gdyby 916 został wyprodukowany w fabryce CZ, co nie miało miejsca, nadal byłby to Ducati.
To nie jest czynnik.

Ponownie mówię, że Ducati mogło z łatwością umieścić swoją odznakę na motocyklu.
Wcześniej stworzyli serię Regolarita 125, ale to nie był sukces, ale być może dobry silnik. Przynajmniej miał logo Ducati na obudowach.


Zbudowanie i stworzenie miniatury 916 na rynek i nie umieszczenie na nim odznaki Ducati z pewnością rodzi pewne pytania?

Kapitan Fuego
 
#43 ·
Mike ,
mówisz, że nie chcesz się kłócić, a jednak stawiasz kilka punktów, a potem mówisz, że zakończmy to.
myśląc, że załatwiłeś sprawę.
Przeczytaj jeszcze raz, co powiedziałem. Mówienie, że argument jest jak SFC do Ducati, jest głupie, ponieważ tego nie powiedziałem.
Z pewnością twórca roweru wchodzi w grę?
Cytuję,
'Zespół projektowy Massimo Tamburiniego w Cagiva Research Centre w Varese włożył wiele wysiłku w układ dolotowy i wydechowy. Z wyjątkiem zespołu silnika, duża część rozwoju 916 została przeprowadzona w Varese, a nie w Bolonge; wskazując w ten sposób na bliską współpracę między zakładami Cagiva i Ducati w ramach grupy."

Oba motocykle zostały opracowane jednocześnie, jak się mówi, przez ten sam zespół projektowy. Mito zostało ukończone jako pierwsze, ale nie zostało publicznie pokazane, aby nie zepsuć wejścia 916.
Nawet gdyby 916 został wyprodukowany w fabryce CZ, co nie miało miejsca, nadal byłby Ducati.
To nie jest czynnik.

Ponownie mówię, że Ducati mogło z łatwością umieścić swoją odznakę na motocyklu.
Wcześniej stworzyli serię Regolarita 125, ale to nie był sukces, ale być może dobry silnik. Przynajmniej miał logo Ducati na obudowach.

Budowanie i tworzenie miniaturowego 916 na rynek i nie umieszczanie na nim odznaki Ducati z pewnością rodzi pewne pytania?

Captain Fuego
Z Wikipedii, o Mito:
"W 1994 roku motocykl został przerobiony przez Massimo Tamburiniego z podobnymi liniami do ówczesnego nowego Ducati 916 (projekt, który również zaprojektował). Podobieństwo jest szczególnie widoczne w przednich i tylnych owiewkach."
 
#12 ·
Równolegle z 851/888, a następnie 916, a potem 1098. Intryga z pewnością się zagęszcza? Captain Fuego
Muszę przyznać, że MK1 bardzo przypomina 851/888 :p Podsumowując, myślę, że Cagiva po prostu wykorzystała projekt Ducati dla swoich superbików do swoich motorowerów (bez urazy :p ). Więc to wciąż Cagiva, z projektem w dużej mierze zaczerpniętym od Ducati. 1098 jest jednak inny, ponieważ Cagiva nie była już właścicielem Ducati, kiedy zaprojektowano 1098.
 
#11 ·
Kapitanie Fuego,

Przepraszam. Masz rację. Teraz, gdy patrzę bliżej, widzę, że Mito jest faktycznie Ducati. Ma ten sam wahacz, ramę kratownicową, układ hamulcowy i konfigurację silnika co Ducati. Jak mogłem być tak głupi?

To musi oznaczać, że moja Jawa Babetta jest naprawdę Ducati, ponieważ jest motorowerem, tak jak Ducati Cucciolo, a moja Honda CT110 jest naprawdę Ducati, ponieważ ma ten sam styl silnika i konfigurację dźwigni zmiany biegów ORAZ prowadzi się tak samo jak mój Bronco ......

Intryga się zagęszcza. Może wszystkie motocykle to naprawdę Ducati, ponieważ wszystkie mają dwa koła i silnik.

Mito zawsze było i zawsze będzie Cagivą. Wygląda jak cień desmoquattro, ale w żaden sposób nie jest tym samym. Tak, Cagiva przez jakiś czas posiadała Ducati, ale to dwie różne firmy. Mój Elephant to Cagiva, z silnikiem Ducati i widelcami Husquvarna. Tak to po prostu działa, ale to Cagiva.

MF
 

Attachments

#14 ·
Haha, fajne info Tom :)
 
#15 ·
Tom,

tak więc projektant nie bierze żadnej zasługi za swoją pracę?
Czysto jaka odznaka jest na nim...............

To pomija ideę, czym są założenia projektowe, dziedzictwo i wiele innych rzeczy.
Idąc dalej twoim rozumowaniem, czy Ducati przestaje istnieć, ponieważ HD jest ich właścicielem?
A MV to Harley........ naprawdę?

To wydaje się mówić, że stare marki przestają istnieć we współczesnym korporacyjnym świecie.
 
#16 ·
Mike,
odpowiedź rozsądna, jeśli to możliwe.

"To musi oznaczać, że moja Jawa Babetta jest naprawdę Ducati, ponieważ jest to motorower tak samo jak Ducati Cucciolo, i naprawdę moja Honda CT110 jest Ducati, ponieważ ma ten sam styl silnika i układ dźwigni zmiany biegów ORAZ prowadzi się tak samo jak mój Bronco.......

Proszę, okaż trochę ciekawości dla historii?


Kapitan Fuego
 
#17 ·
Mike,
rozsądna odpowiedź, jeśli to możliwe.

"To musi oznaczać, że moja Jawa Babetta jest naprawdę Ducati, ponieważ jest to motorower tak samo jak Ducati Cucciolo, a naprawdę moja Honda CT110 jest Ducati, ponieważ ma ten sam styl silnika i ustawienie dźwigni zmiany biegów ORAZ prowadzi się tak samo jak mój Bronco.......

Proszę, okaż trochę ciekawości historią?


Captain Fuego
Captain Fuego, rozsądne pytania, jeśli to możliwe? Skaczesz po całym miejscu. Chcesz przyjrzeć się historii Ducati?

Z tej krótkiej i niekompletnej listy, z głowy, skąd wywodzi się wyścigowy Desmoquattro, jeśli patrzymy na "historię"?

Cucciolo?
Skuter Cruiser?
98T2?
175TS?
200Elite?
250 Diana?
Piuma 48?
Skuter Brio?
Apollo?
160 Monza Junior?
125 Kadet?
Scrambler?
RT 450?
GT 750?
Regolarita 125?
860 GT?
Bliźniak równoległy?
Darmah?
TL Pantah?
Indiana?
Monster?
Seria Classic?
Hypermotard?

Bo dla mnie historia Ducati to w równym stopniu szybkie motocykle, co motocykle "dla ludzi".

Zastanawiam się teraz, na czym opierasz to, że Mito jest Ducati, jeśli w twoim oświadczeniu napisano "916 to czyste Ducati w sposobie jazdy i stwierdzisz, że Mito ma takie same ostre, sportowe maniery. Delikatne, ale bardzo ostre prowadzenie i prowadzenie, które jest celowo zaprojektowane w motocyklu, ten sam projektant." Ale wolno skręcające Ducati z podsterownością nie można było porównać z innym, nie-Ducati o tych samych cechach?

Rozłożę to dla ciebie na czynniki pierwsze?

Ducati zbudowane przez Ducati = Ducati
Silnik Ducati w Cagiva = Cagiva
Silnik Ducati w Condor = Condor
Mito, które nie ma nic wspólnego z Ducati pod względem budowy, typu silnika, ramy = Cagiva
Silnik Ducati w Bimota = Bimota
Silnik Yamaha w Bimota = Bimota

Widzimy wzór?

MF
 
#18 ·
Wow. Jesteś tu dopiero miesiąc, kapitanie, a w zasadzie nazwałeś nas grupą głupich, pozbawionych rozsądku dupków. Dlaczego nie poprzesz części swojej ogromnej wiedzy o Ducati, pisząc coś pouczającego w hali mądrości? Możesz też pomóc członkowi w zdobyciu wiedzy technicznej w jednym ze swoich 13 postów. Nie ty. Zamiast tego wolisz być protekcjonalnym dupkiem. Mam nadzieję, że ty i Jezus będziecie się dobrze bawić, jeżdżąc 350 MKII na inne forum.
 
#19 ·
dnldfte,

Twoje słowa i dlaczego miałbym to mówić?
Nie mów za mnie.
Po prostu broniłem swojego punktu widzenia, a ludzie stają się defensywni, czuję, że niektóre odpowiedzi były w rzeczywistości protekcjonalne, a nie moje.

Ostatni post Mike'a jest oczywiście protekcjonalny, ale przypuszczam, że to w porządku?

Sugerujesz, że moje niedawne członkostwo w jakiś sposób umniejsza moją opinię?

Pierwotny pomysł dotyczył paraleli dwóch projektów, czy to nie jest interesujące?

Przy okazji, jazda wczesnym, wąskim Markiem 3 po lokalnych drogach górskich to nie taki zły los, ani jednej kawiarni w zasięgu wzroku!

Kapitan Fuego
 
#20 ·
Po przeczytaniu kilku twoich postów sprawdziłem wszystkie twoje posty, ponieważ byłem zaskoczony, że osoba tak nowa w naszej społeczności oczekiwałaby od nas, że uznamy ją za wszechwiedzącego guru Ducati. Parafrazowałem w moim poście, ale powiedziałeś te rzeczy w innych postach.

Mike,
rozsądna odpowiedź, jeśli to możliwe.

Mike,
nigdy się nie mylę i głupotą z twojej strony jest tak mówić.

500 Sport to motocykl, na którym prawie nikt nigdy nie jeździł, ale każdy idiota ma na jego temat opinię.

I oczywiście fragment o płaczącym Jezusie.

Możesz być bardzo dobrze niesamowicie kompetentnym entuzjastą Ducati. W najmniejszym stopniu bym w to nie wątpił. Każdy na tym forum jest fanem Ducati, w przeciwnym razie nie byłoby go tutaj. Żywe dyskusje są zabawne dla wszystkich. Zaimponuj nam swoją wiedzą, zamiast zwracać się przeciwko nam, gdy nie podzielamy twojego punktu widzenia.
 
#21 ·
Dnlfte,

"Po przeczytaniu kilku twoich postów sprawdziłem wszystkie twoje posty, ponieważ byłem zaskoczony, że osoba tak nowa w naszej społeczności oczekiwałaby od nas, że uznamy ją za wszechwiedzącego guru Ducati."
Dlaczego miałbym tego chcieć?
Zamieściłem oryginalne pytanie, ponieważ równoległy rozwój motocykli jest tak interesujący, że fabryki/projektanci wyraźnie mieli coś na myśli?
Ślepy Freddy widzi, że jest historia.

To tylko forum, a nie gra o stacje dla owiec, jak niektórzy myślą.

Szczerze mówiąc, żółć i mroczny sarkazm mnie zaskoczyły, wrogość.
Niektóre z odpowiedzi są interesujące do przeczytania, ponieważ są tak protekcjonalne i oczywiście niegrzeczne, a być może bardzo konserwatywne.

Zostawcie żółć, ludzie.



Captain Fuego
 
#22 ·
Cagiva wyprodukowała niesamowite motocykle, ale czy są one Ducati? Cagiva również przywróciła Ducati na zwycięską ścieżkę po latach. Mito dla mnie musi być Ducati, ponieważ nie jest powiązane z niczym innym. Moim zdaniem to po prostu dwusuwowe Ducati.
Mike,
nigdy się nie mylę i głupotą z twojej strony jest tak mówić.
Jeździłem, posiadałem lub pracowałem przy praktycznie każdym modelu Ducati.
Motocykl z wyboru dla mnie.
Trzeba się zastanowić, dlaczego miałbyś czuć potrzebę zadawania pytania, skoro znasz już wszystkie odpowiedzi.


Może nigdy nie widziałeś MIto?
Jego stylistyka to czysty 916...
Stylistyka Opla GT była czystym Corvette, a oba należały do General Motors. Wielu widzi GT jako mini Corvette.

Opel GT nie jest Corvette.
 
#23 ·
Hej capt F, jestem z tobą - byłem bardzo zdezorientowany po 85 roku - Ducati zmieniło się na zawsze, nigdy więcej nie robili motocykli z miłości - tylko dla wyników sprzedaży,,, takie jest współczesne życie,,, jeśli chodzi o bycie nowicjuszem - ppfffttt - numery postów nic nie znaczą - jestem na innym forum - napisałem 800 postów i nic nie powiedziałem - haha - dobra robota kolego
 
#26 ·
Majorsoftie,

W projektowaniu samochodów uznanie należy się raczej Carrozzerii niż producentowi, więc wielcy projektanci Pinin Farina, Zagato, Bertone i Ital design/Giugiaro otrzymują uznanie za swoją pracę,
i istnieje poczucie, że to oni są właścicielami pracy, a nie producent.

Nie wiem wszystkiego, ale uważam, że zadawanie pytań jest zdrowe.
To pytanie nie umniejsza żadnej z firm, ale jest częścią poszukiwania wyjaśnienia.
Tożsamość Ducati jest tak unikalna w świecie designu, że nie ma sobie równych, a widok jej odbicia w modelu Cagiva przez tak długi czas nasuwa pytania.

Najlepszym Corvette był GS, w pełni aluminiowy samochód wyścigowy, 650 KM konserwatywnej mocy z pudełka, myślę, że 1964, jest zdjęcie
Bruce'a McLarena wheelującego samochód gdzieś z zakrętu.
Zatem Opel wypada daleko...

Kapitan Fuego
 
#28 ·
nottonight68,

dzięki za komentarz.
To trudny obszar, ale motocykle Ducati z pewnością przesuwały granice przez lata, Paso był bardzo wpływowym projektem, chociaż nie odniósł sukcesu.
Rowery serii TT były na samym marginesie.

Nie lubię głupich taktyk zastraszania niektórych i braku trzymania się tematu i unikania żółci.
Ducati zawsze obawiało się obrażania rynku, a seria 860, choć dobre motocykle w tamtym czasie, nie znalazła wielkiej miłości.

Posty, które zobowiązują mnie do wieczności jeżdżenia 250 Mark 3, są głupie, gorsze losy!
Takie jak podróż dookoła OZ na CB200?

Nie myślę jak większość ludzi, poza schematem. Wykształcenie w sztukach pięknych.
Połączenie z Tamborini istnieje i być może nie przyszło do głowy innym ludziom?

Niedawno toczyła się dyskusja, że szef projektu Citroena prawie zniszczył Citroena w latach 90. Został sprowadzony, aby oczyścić ezoteryczny wizerunek Citroena.
Z czasem Citroen odkrył, że ta tożsamość była częścią ich atrakcyjności sprzedażowej.
Podobnie Ducati w jakiś sposób zachowało dość wyjątkowe miejsce, w którym współistnieją wysoka technologia i moda.
Sprzedałem swój stary 750 Sport, aby częściowo zapłacić za moją farmę, co z kolei zapewniło, że nie muszę ssać gówna przez wieczność.
Jakoś wkroczyliśmy w czasy, kiedy starsi hipisi nie mogą sobie pozwolić na kupno nowej zabawki.

Pozdrawiam bracie

Kapitan Fuego
 
#29 ·
Moke1324,

w ogóle nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
Po prostu przeszedłeś w jakąś dziecinną fazę zaprzeczenia, ponieważ nie zrozumiałeś ani nie wiedziałeś, o co pytam.
Po części to moja wina, ponieważ myślałem, że ktoś może wiedzieć coś o intencjach projektowych Tambo'?
Być może po prostu nie jesteś na głębi?

Jakieś poglądy na temat faktu, że MV było zamiennikiem przez Tambo' dla Ducati?

Kapitan Fuego
 
#31 ·
Może powinieneś spędzać mniej czasu w internecie, a więcej na jeździe...