Ducati.ms - The Ultimate Ducati Forum banner

916 Strada 94

5K views 27 replies 9 participants last post by  TNR  
#1 ·
Cześć.
Po prostu moja mała 916 strada.
916s, bardzo niski numer podwozia, nie S1, nie S2, nie wiem dlaczego (?)
Po raz pierwszy widzę 916s, więc ją kupiłem.

2. właściciel. Pierwsza rejestracja w Belgii, w lutym 1994 roku. Dostałem oryginalny certyfikat od dealera w tamtym czasie.



Ta diva potrzebuje specjalnego traktowania. Ale co za wspaniały motocykl.

Pozdrawiam
 
#3 ·
Dziękuję!



Niezbyt idealnie, ale wkrótce ulepszę ją ohlins DU143, Termis 45mm i kilka części NCR.

Czy ktoś ma pomysł, dlaczego rama nie jest S1 S2, tylko S? Czy to jakiś rodzaj ery przed SP? Wszędzie mam wszystkie elementy elephantino, jak sprawdzić, czy elementy z włókna węglowego (kupione w ten sposób) zostały zainstalowane w fabryce?
 
#4 ·
Ładny motocykl!
BARDZO kolekcjonerski i szybko zyskujący na wartości, przynajmniej w mojej okolicy. Pojedyncze strady z 94 roku są dość rzadkie.

Nie ma sposobu, aby dowiedzieć się, czy części z włókna węglowego zostały zainstalowane od nowości, choć wątpliwe, 916SP "miała" mieć airbox C/F po dostawie, ale z powodu trudności finansowych niektórzy mieli, a niektórzy nie, więc wątpię, że zwykła strada zostałaby obdarzona dodatkami, chociaż wszystko jest możliwe. Twoje przednie tarcze to żelazne reprodukcje Brembo, więc nie są oryginalne, element V i przedni błotnik prawdopodobnie też nie, ale hej, po 24 latach wciąż jest oszałamiający i dość łatwo wrócić do standardu, jeśli chcesz. Loga Cagiva na wszystkim są poprawne, _myślę_, że rama jest oznaczona jako S, ponieważ jest to strada z pojedynczym siedzeniem, ale mogę się mylić.

Ładne znalezisko, opiekuj się nią.
 
#18 ·
Stare c/f wygląda tak, Ducati używało go do wyścigów i nie przejmowało się zbytnio tym, jak wyglądał, był lekki, więc go używali, karbon z rynku wtórnego stał się o wiele ładniejszy, a dostawcy z czasem stali się lepsi, ale niektóre rzeczy, które widziałem, to śmieci, dotyczy to również oryginalnych rzeczy. Nie pamiętam czarnej dolnej krawędzi airboxa, ale to nic nie znaczy, stan jest mniej więcej odpowiedni.
Amortyzator skrętu Ohlins to dobry pomysł, standardowy miał złą tendencję do przecierania lakieru na przedniej części zbiornika, Twój będzie to robił, patrząc na to, gdzie się znajduje na zdjęciu.
 
#12 ·
The early carbon fiber often looked like this after a while so I would expect if it did not come on the bike it was added in that time period.
Jasne, to jest powód, dla którego nie będę tego spryskiwał na czerwono. To bardzo ładna patyna :)

Stradas did not come in the USA with the iron rotors but were also a common upgrade as the race bikes ran them. I am not sure why those are not thought to be Brembos they look it to me from those pictures, what am I missing?
Miło cię czytać. A co do epoki, czy to się zgadza? Jak wiesz dzisiaj, wszystko jest kopiowane, niestety...

It is also common to have the heat shield mounts break off the mid pipes, either get new ones welded on or pick up a good used mid pipe last I knew they were still plentiful and cheap.
Mam już używaną rurę środkową. Myślę o wypolerowaniu całej linii, w tym Termis :think:
 
#10 ·
Cześć.
Po prostu moja mała 916 strada.
916s, bardzo niski numer podwozia, nie S1, nie S2, nie wiem dlaczego (?)
Po raz pierwszy widzę 916s, więc ją kupiłem.

2. właściciel. Pierwsza rejestracja w Belgii, w lutym 1994 roku. Dostałem oryginalny certyfikat od dealera w tamtym czasie.



Potrzebuje specjalnego traktowania ta diva. Ale co za wspaniały motocykl.

Pozdrawiam
Przepiękny!
 
#13 ·
Tak, żeliwne tarcze są zgodne z okresem, więc to właśnie chciałbym mieć w Ducati, dopóki nie przestali używać żeliwnych tarcz pod koniec lat 90. i na początku 2000 roku. Dlaczego myślisz, że są fałszywe? Po prostu jestem ciekaw, ponieważ chcę również wiedzieć, co kupuję.

Zabytkowy karbon można odświeżyć, jeśli znajdziesz kogoś, kto udowodnił swoje umiejętności, widziałem to zrobione zarówno dobrze, jak i źle.

Mam 24 lata i wciąż trudno mi znaleźć lepszy projekt. Tak, mogą budować szybsze i lżejsze motocykle ze stałym wzrostem osiągów, ale pokaż ten motocykl osobie niezwiązanej z motocyklami, a doceni ona jego piękno. Niektóre projekty są po prostu ponadczasowe.
 
#14 ·
Mam 24 lata i wciąż walczę o znalezienie lepszego projektu. Tak, mogą robić szybsze i lżejsze rowery ze wzrostem wydajności przez cały czas, ale pokaż ten rower osobie niebędącej motocyklistą, a docenią jego piękno. Niektóre projekty są po prostu ponadczasowe.
tak, 24 lata do następnego miesiąca ;-)
Oszałamiający design, ponadczasowy, to jest naprawdę interpretacja tego, jaki powinien być motocykl... nie miałoby to sensu, gdyby to nie był cagiva/ducati 916... Naprawdę prima arte z Włoch i renesans ich przemysłu pod koniec lat 80. Masz już 888, który jest prawie oszałamiającym dziełem sztuki. Szczegóły, maszyna, to po prostu niesamowite bez danych IT i CAD 3D... To po prostu ludzkie i włoskie oszałamiające piękno!

ducvet: dla tarcz, gdzie je dostać?
 
#20 ·
Wyglądają jak standardowa opcja ze stali nierdzewnej, drugi zestaw z naprzemiennym wzorem trójkąt/otwór to żeliwny, pełnopływający rotor, który był standardowym rotorem dla SP i SL z tamtej epoki i popularnym ulepszeniem w tamtych czasach, te ze stali nierdzewnej powyżej są tym, co standardowo występuje w Stradzie.
 
#25 ·
Wygląda na ładny i dość oryginalny motocykl - bardzo rzadki.

Trochę historii: w 1994 roku były dwa modele drogowe i jeden model wyścigowy dla publiczności.
916S (lub Strada - ulica po angielsku)
916SP
916 Corse (lub wyścigowy)

916S z dawnych czasów to coś, co dzisiaj nazwalibyśmy standardowym motocyklem, S, jakiego znamy dzisiaj, stał się dostępny dopiero około 1999 roku z 996S (który był maszyną opartą na 996SPS).

Zdjęcia pokazują żeliwne wirniki, które zwykle były częścią 916SP, jednak rok 1994 to najciemniejszy okres dla Ducati, więc specyfikacje często zależały od tego, co było dostępne, a wirniki te sporadycznie pojawiają się w 916S.

Jednoosobowe motocykle z 1994 roku powinny mieć aluminiową ramę pomocniczą i ECU P8, z pamięci biposto wprowadziło ECU 1.6 - musiałbym sprawdzić swoje zapisy.

Nie wiem o żadnych motocyklach 916S z karbonowym przednim błotnikiem i airboxem jako wyposażeniem fabrycznym, jednak mogły one zostać zamówione przez poprzedniego właściciela lub nawet zamontowane, ponieważ to wszystko było dostępne w fabryce.

Osobiście (ponieważ są tak rzadkie) zostawiłbym wydechy w spokoju - wszyscy już zamontowali karbonowe slip-ony.

Andrew...
 
#26 ·
Andrew - Strada i S były dwiema różnymi specyfikacjami w 1994 roku. S dostało tył ohlins, cf airbox i przedni błotnik i było zamiennikiem SP dla USA.

Wytworzono ich tylko 199 (wszystkie na rynek amerykański), ponieważ krzywki SP T1 były nieco zbyt brudne dla przepisów dotyczących emisji.

To się komplikuje, ale oto tabela pokazująca podział: