Ziet eruit als een paar subtiele updates voor het model van 2025
Software, swingarm pivot (hetzelfde op de andere modellen), graphics, wielen. Oh, en een prijsverhoging.
Groeten! Hier is een redelijk goede samenvatting van wat de 2025 PP te bieden heeftHeeft de 2025 Pikes Peak een automatisch verlagingssysteem of is dat alleen in grotere Multi-wielen met skyhook? En wat zijn de materiaaleen updates ten opzichte van de vorige versie? Ik ben verrast dat er geen enkel artikel is dat ze allemaal opsomt - de cilinderuitschakeling en de speciale ophangingsknop lijken de enige zinvolle veranderingen?
Dat is jammer voor mij. Ik weet zeker dat er velen zoals ik zijn (1200 S Touring) die alles willen wat de V4S te bieden heeft, alleen met 17" wielen - de nieuwe PP mist de plank weer voor mij - mijn 1200S voelt compact aan naast de V4-modellen - noodzakelijkerwijs groter - zelfs de nieuwe GS is kleiner. Misschien maakt BMW de geruchten M1300GS met 17" wielen. Niets maakt dat ik een upgrade van mijn 9 jaar oude 1200 S Touring wil. Ik heb kilometers gereden op V4S en de vorige 2023 V4 PP.Hoi, geen automatische verlaging (of handmatig) op de PP, omdat deze wordt geleverd met Öhlins-vering. Alleen het Skyhook-systeem wordt geleverd met automatische verlaging. Cilinderuitschakeling is er wel, maar -althans voor mij- niet merkbaar.
Geen idee of er ergens een materiaalupdate is.
Mijn graphics jaar.Moeilijk te verslaan de graphics van '12...
View attachment 1113596
Ik heb een vergelijkbare mening. Het nieuwe V4-platform is geweldig. Het is een vooruitgang in bijna alle opzichten. Maar om op uw punt over de grootte terug te komen; ik ben het ermee eens. De nieuwe motoren zijn razendsnel, maar ze zijn groter. En zwaarder. Ze voelen niet aan als de Testastretta 1200, die in zijn tijd als groot werd beschouwd. Hoe de tijden zijn veranderd.Dat is jammer voor mij. Ik weet zeker dat er velen zijn zoals ik (1200 S Touring) die alles wat de V4S te bieden heeft, willen, maar dan met 17" wielen - de nieuwe PP mist voor mij opnieuw de plank - mijn 1200S voelt compact aan naast de V4-modellen - noodzakelijkerwijs groter - zelfs de nieuwe GS is kleiner. Misschien maakt BMW de geruchten M1300GS met 17" wielen. Niets overtuigt mij om te upgraden van mijn 9 jaar oude 1200 S Touring. Ik heb kilometers gereden op V4S en de vorige 2023 V4 PP.
Mijn man! Ik heb nog steeds #26. Maar ze is uit elkaar gehaald om de injectoren te verwijderen voor een schoonmaakbeurt en revisie. Ik ben dol op deze motor.Moeilijk te verslaan de '12 graphics...
View attachment 1113596
helaas is het meest geliefde dier van de ontwerpers misschien noch kat noch hond ....- degenen die het weten, zullen de "1" "zien" en begrijpen
Ja, ik voel met jullie mee in Kali. Aan de Westkust, toen ik in mei '22 mijn '22 PP bestelde en ontving, liet ik de Akra race-uitlaat & UpMap installeren door mijn dealer kort nadat Omnia Racing hem voor mijn deur had afgeleverd. Geeft de PP zeker wat ziel, en het middengebied reageert veel beter, vooral bij het bochtenwerk op de binnenwegen.Omdat ik in Californië ben, is de Race-uitlaat moeilijker te krijgen.
Ik ben het eens, maar het is wel iets luider geworden naarmate de kilometers toenemen.RE: Uitlaat
Ik was eigenlijk verrast hoe stil de volledige akra eigenlijk is, het heeft een mooie toon bij lage toeren, maar op snelheid kan ik het niet echt horen, ik kan het aanzuiggeluid horen en als het toerental stijgt de motor, maar het is zeker niet het gebrul dat het volledige systeem op mijn Super Duke R heeft.
Misschien moet het een beetje inlopen, ik heb er pas een paar honderd KM mee gereden.
Deze video is in het Duits, ik spreek geen Duits, maar de vertaalde ondertitels brengen de boodschap over.@cseguin Waarom denk je dat de Ohlins-opstelling beter is - ik heb geen goede uitleg gevonden over hoe het werkt ten opzichte van Skyhook.