Cześć wszystkim,
Kiedy po raz pierwszy odkryłem to wspaniałe forum, próbowałem rozwiązać tajemniczy upływ prądu w moim '97 748. Wyciek prądu był w rzeczywistości problemem wtórnym, który chciałem rozwiązać raz na zawsze, a kilku członków dołączyło do dyskusji z radami i pomocą, za co jeszcze raz im dziękuję.
Pierwotną przyczyną braku zabawy był kolejny przepalony regulator napięcia. Ta konkretna jednostka była jednostką z rynku wtórnego, którą zainstalowałem około rok temu, zastępując oryginalną jednostkę Ducati. W tym czasie przeczytałem wszystko i dowiedziałem się o teście napięcia bez regulacji na akumulatorze i teście napięcia AC na przewodach stojana itp. Właśnie wtedy odkryłem powszechny problem, czyli przepalony wtyk łączący dwa przewody ze stojana i dwa z regulatora napięcia. Drugie przepalenie było spowodowane drugim złączem wzdłuż linii, którego nie widziałem za pierwszym razem. Nie wiem, dlaczego tam było, coś, co zrobił poprzedni właściciel.
Jest tu kilka świetnych postów na temat zawodności seryjnych regulatorów napięcia, co jest spowodowane przede wszystkim słabym przepływem powietrza (do chłodzenia) nad
jednostką w jej pierwotnym położeniu montażowym (po prawej stronie motocykla pod uchwytem akumulatora) w połączeniu z niewystarczającym przekrojem przewodów. Shazaam zamieścił kilka doskonałych informacji, które szczegółowo to wyjaśniają, a także zalecenia, jak rozwiązać problem. Gorąco polecam przeczytanie jego postu, który znajduje się tutaj: http://www.ducati-upnorth.com/tech/chargingfailure.php
Za co warto, powiedziano mi, że jeśli wykonasz szybką naprawę i uruchomisz motocykl z kabli, dodatkowa moc z alternatora do ponownego naładowania akumulatora może
przyczynić się do przepalenia regulatora napięcia, ale jak rozumiem, musiałbyś jeździć dość ciężko, aby do tego doszło.
Teraz, w celu tego postu... Po przeczytaniu tego, co Shazaam i inni mieli do powiedzenia na temat pewnych problemów z regulatorami napięcia Ducati (RR), odkryłem
coś, czym moim zdaniem należy podzielić się tutaj z przyjaciółmi Ducati.
Kolejna naprawa tego problemu z regulatorem napięcia !!! Możesz to połączyć z zaleceniami Shazaama lub nie, to zależy od Ciebie.
Odkryłem zamiennik, a raczej ulepszenie dla seryjnych lub aftermarketowych jednostek RR. Przeprowadziłem sporo badań, a nawet zadałem pytanie na forum elektroników, aby jeszcze bardziej upewnić się, że jest to bezpieczne. Poniżej zamieściłem linki do postów i stron, które mogą Cię zainteresować, wraz z informacjami, gdzie zdobyć niezbędne elementy.
Zasadniczo jest to tak: Większość regulatorów napięcia, w tym Ducati, to jednostki typu SCR. SCR oznacza prostowniki sterowane krzemem, tj. typ
(skład) elementów prostownika wbudowanych w płytkę obwodu jednostki. Podczas gdy SCR wykonują swoją pracę, jakiś czas temu geniusze elektroniki
odkryli/opracowali coś, co nazywa się tranzystorami „MOSFET” (tranzystor polowy metal-tlenek-półprzewodnik). Zwróciłem na nie uwagę dzięki ich zastosowaniu w obwodach wzmacniaczy audio i mocy. Te małe cuda są coraz częściej używane we wszelkiego rodzaju obwodach, ponieważ są bardziej wydajne i mają mniejszy opór, a gdy się wyłączają, robią to całkowicie, nie utrzymując resztkowego ładunku itp. Mówiąc prosto, są bardziej wytrzymałe, więc kiedy odkryłem, że japoński producent opracował jednostkę Mosfet reg/rec, zbadałem to dalej. I jak zobaczysz, jeśli sprawdzisz niektóre z poniższych linków, ludzie ulepszają kilka różnych marek motocykli za pomocą jednostek MOSFET i uzyskują dobre wyniki.
Dwie największe korzyści zapewniane przez MOSFET RR to poprawiona wydajność i mniejsze nagrzewanie się.
Z informacji, które przeczytałem, nadal martwił mnie jeden problem. Jednostki te są przeznaczone do alternatorów trójfazowych, podczas gdy mój motocykl ma system jednofazowy. Zapytałem o tę kwestię kompatybilności na forum elektroników i z ich odpowiedzi wynika, że nie ma większego problemu z wykorzystaniem trójfazowego RR z alternatorem jednofazowym. W każdym razie mój działa już od kilku tygodni i przejechałem kilkaset km.
To zapytanie znajduje się tutaj: Trójfazowy regulator napięcia w alternatorze jednofazowym?
Myślę, że to w 1999 roku Ducati przeszło na trzy fazy. Nie jestem pewien specyfikacji tych późniejszych modeli. Spodziewam się, że te jednostki lub być może jedna z
innych może być odpowiednim zamiennikiem, musisz sprawdzić niezbędne specyfikacje.
Te jednostki MOSFET są produkowane przez Shindengen z Japonii. Produkują zarówno jednostki MOSFET, jak i SCR. Mosfety są identyfikowane przez przedrostek „F” lub „FH” - prawdopodobnie tylko „F”, ponieważ MOSFET-y są powszechnie określane jako „fety”.
Jednostka, której używam, to FH012AA. Jest to oznaczone na boku jednostki (przydatne, jeśli pytasz kogoś w punkcie złomowania, kto nie wie, czego szuka). Jest on oceniony na 50 amperów, podczas gdy seryjny Ducati ma moc 30 amperów. Zatem dla tych, którzy rozciągają możliwości seryjnej jednostki, uruchamiając dodatkowe obciążenia elektryczne, to ulepszenie będzie jeszcze bardziej atrakcyjne.
Jednostki FH012AA były/są instalowane w następujących modelach Yamaha:
YZF R1 -- 2007 do 2010
FJR -- 2006 - 2009
Instrukcja serwisowa Yamaha nie identyfikuje: fh012aa i jego numer części Yamaha: 1d7-81960-00
Powiedziano mi, że zalecana cena detaliczna w Australii to 318 lub 349,45 dolarów... kto wie?
Alternatywnie, możesz kupić jeden od złomiarza, aby zaoszczędzić trochę pieniędzy. Pojawiają się również na eBay.
Podobno zostały one zainstalowane w niektórych skuterach wodnych. Nie potrafię powiedzieć, w których.
Shindengen produkuje również FH010BA (używany w późnych modelach Kawasaki, tj. ZZX10 /14) i FH008EB, FH010, FH014. Ponownie, nie mogę powiedzieć, w czym występują, ani wszystkich innych odpowiednich zastosowań itp., ale możesz przeprowadzić dalsze badania za pośrednictwem poniższych linków.
Strona internetowa Shindengen, która zawiera niektóre specyfikacje i plik PDF do pobrania, znajduje się tutaj: SHINDENGEN ELECTRIC MFG.CO.,LTD
Teraz następna rzecz, którą należy wiedzieć, jest to, że jednostki RR mają specyficzne wtyczki. Są one produkowane przez FURUKAWA.
Dla tych z Was w Stanach Zjednoczonych dobra wiadomość jest taka, że dystrybutor (Eastern Beaver) może dostarczyć wszystkie złącza i okablowanie tutaj:
Złącza R/R
Dla Australijczyków nie mogłem znaleźć tutaj dystrybutora. Wysłałem e-mail do Furukawa z zapytaniem o dystrybutora, ale nie otrzymałem odpowiedzi. Sprawdziłem w Yamaha Australia i nie sprzedają ich osobno. Powodzenia ze złomiarzem. Mój projekt przebiegał pomyślnie do tego etapu i byłem zbyt niecierpliwy, aby zamówić zestaw ze Stanów, więc poczyniłem inne ustalenia dotyczące złączy. Być może kiedyś to naprawię i zdobędę właściwe.
Tutaj znajdziesz dalsze informacje na temat instalacji, ale co ważniejsze, mogą dostarczyć samą jednostkę reg/rec oraz inne elementy (okablowanie itp.)
115,00 USD plus 9,00 USD S&H. Jest też przydatny schemat okablowania.
http://lightningcam.com/Shindengen FH012AA Regulator upgrade kit.htm
Zatem, aby ulepszyć regulator napięcia w 748' z lat 1995–1998, będziesz potrzebować:
Shindengen FH012AA
Wymiana okablowania (zobacz post Shazaama, aby uzyskać zalecenia):
Złącza Furukawa x 2
Koszula termokurczliwa
Bezpiecznik ostrzowy 30A
Odpowiedni uchwyt bezpiecznika ostrzowego (najlepiej dobrej jakości i wodoodporny) często zalecany jest uchwyt bezpiecznika Metri-Pack
FH012AA wygląda tak:
Nie pamiętam, skąd wziąłem to zdjęcie, ale dzięki nim..... ojej, przepraszam!
Złącza Furukawa x 2:
Uchwyt bezpiecznika:
Podobnie jak w moim motocyklu, będąc jednofazowym, ze stojana wychodzą dwa przewody. Podłącz te dwa przewody do dowolnych dwóch z trzech zacisków szarego złącza po lewej stronie. Nie martw się o pozostały zacisk, po prostu go zostaw lub, jeśli chcesz, nałóż na niego kawałek koszulki termokurczliwej, jeśli nie masz odpowiedniego złącza.
Czarne złącze po prawej stronie służy do połączeń akumulatora. Najbardziej wewnętrzny zacisk jest dodatni. Poprowadź nowe okablowanie stąd do plusa na akumulatorze. Jeśli chcesz i prawdopodobnie zalecane, umieść bezpiecznik 30A między RR a zaciskiem + akumulatora. Najbardziej zewnętrzny zacisk jest przeznaczony do ujemnego przewodu akumulatora.
Jeśli jesteś bardziej typem wizualnym:
przewody ze stojana REGULATOR NAPIĘCIA
------------------------> do jednego z trzech zacisków szarego złącza
------------------------> do jednego z trzech zacisków szarego złącza
+ akumulator-> bezpiecznik --> wewnętrzny + zacisk
- akumulator---------------> zewnętrzny - zacisk
Po dwóch awariach zdecydowałem, że zalecenie Shazaama dotyczące wymiany oryginalnego okablowania było warte podjęcia, więc kupiłem dobrej jakości przewód silikonowy. Biorąc pod uwagę zmniejszony współczynnik ciepła, zdecydowałem się pozostawić RR w jego pierwotnym miejscu, jednak musiałem wykonać nowy wspornik montażowy, co było dość proste, po prostu przyzwoity kawałek płyty aluminiowej pocięty na odpowiedni rozmiar i wywiercony do montażu do wspornika pod akumulatorem i do zamontowania prostownika. Poszedłem na całość i wywierciłem kilka dodatkowych otworów i włożyłem gumowe przelotki, aby bezpiecznie przepuścić przewody.
Istnieją inne opcje wymiany okablowania (patrz link powyżej), ale jeśli chcesz użyć powłoki silikonowej, może być trudno ją zdobyć. Spróbuj w miejscu, które
naprawia kuchenki elektryczne, używają jej cały czas ze względu na jej doskonałe właściwości odporności na ciepło. W Sydney można go kupić na metry w The Stove
Connection 1/71A Rhodes St Hillsdale. Tel: 96611088. www.stoveconnection.com.au
Usunąłem również stojan i przylutowałem nowy przewód silikonowy, aby całkowicie wyeliminować niewystarczające okablowanie. Zajęło to trochę czasu, ponieważ nowy przewód był zbyt gruby dla oryginalnego gumowego rękawa. Chciałem chronić okablowanie na całej jego długości, więc zdobyłem odpowiednio duży trójżyłowy przewód
z recyklera złomu i usunąłem trzy wewnętrzne przewody, pozostawiając tylko gumową osłonę zewnętrzną. Następnie przepuściłem nowe okablowanie przez gumowy wąż, uszczelniając koniec stojana silikonem odpornym na olej. Uszczelniacz był również konieczny w otworze wyjściowym przewodu w pokrywie skrzyni korbowej.
DALSZA LEKTURA:
INFORMACJE O PROBLEMIE Z ŁADOWANIEM, KONSTRUKCJI I SPECYFIKACJI PRZEKROJU PRZEWODU:
http://www.ducati-upnorth.com/tech/chargingfailure.php
FORUM TRIUMPH WYCHWALAJĄCE ZALETY:
Diagnostyka układu ładowania - ulepszenie prostownika/regulatora
Ulepszenie regulatora napięcia GV650
alternativecruisers.com jest na sprzedaż | HugeDomains
WIĘCEJ STRON DYSKUSYJNYCH:
Ulepszenia elektryczne Tiger
18禁超污无遮挡无码免费网站国产,乌克兰少妇VIDEOS高潮,XXXX69妈妈的朋友在线观看,日本大片免费高清大片
Honda CBR600RR Mosfet Rectifier Mod
http://www.scribd.com/doc/32290153/Shindegen-Regulator-Rectifier-Install
WIDEO Z INSTALACJI:
http://www.blip.tv/file/2375590?utm_source=aolvideo&utm_medium=aolvideo
Kiedy po raz pierwszy odkryłem to wspaniałe forum, próbowałem rozwiązać tajemniczy upływ prądu w moim '97 748. Wyciek prądu był w rzeczywistości problemem wtórnym, który chciałem rozwiązać raz na zawsze, a kilku członków dołączyło do dyskusji z radami i pomocą, za co jeszcze raz im dziękuję.
Pierwotną przyczyną braku zabawy był kolejny przepalony regulator napięcia. Ta konkretna jednostka była jednostką z rynku wtórnego, którą zainstalowałem około rok temu, zastępując oryginalną jednostkę Ducati. W tym czasie przeczytałem wszystko i dowiedziałem się o teście napięcia bez regulacji na akumulatorze i teście napięcia AC na przewodach stojana itp. Właśnie wtedy odkryłem powszechny problem, czyli przepalony wtyk łączący dwa przewody ze stojana i dwa z regulatora napięcia. Drugie przepalenie było spowodowane drugim złączem wzdłuż linii, którego nie widziałem za pierwszym razem. Nie wiem, dlaczego tam było, coś, co zrobił poprzedni właściciel.
Jest tu kilka świetnych postów na temat zawodności seryjnych regulatorów napięcia, co jest spowodowane przede wszystkim słabym przepływem powietrza (do chłodzenia) nad
jednostką w jej pierwotnym położeniu montażowym (po prawej stronie motocykla pod uchwytem akumulatora) w połączeniu z niewystarczającym przekrojem przewodów. Shazaam zamieścił kilka doskonałych informacji, które szczegółowo to wyjaśniają, a także zalecenia, jak rozwiązać problem. Gorąco polecam przeczytanie jego postu, który znajduje się tutaj: http://www.ducati-upnorth.com/tech/chargingfailure.php
Za co warto, powiedziano mi, że jeśli wykonasz szybką naprawę i uruchomisz motocykl z kabli, dodatkowa moc z alternatora do ponownego naładowania akumulatora może
przyczynić się do przepalenia regulatora napięcia, ale jak rozumiem, musiałbyś jeździć dość ciężko, aby do tego doszło.
Teraz, w celu tego postu... Po przeczytaniu tego, co Shazaam i inni mieli do powiedzenia na temat pewnych problemów z regulatorami napięcia Ducati (RR), odkryłem
coś, czym moim zdaniem należy podzielić się tutaj z przyjaciółmi Ducati.
Kolejna naprawa tego problemu z regulatorem napięcia !!! Możesz to połączyć z zaleceniami Shazaama lub nie, to zależy od Ciebie.
Odkryłem zamiennik, a raczej ulepszenie dla seryjnych lub aftermarketowych jednostek RR. Przeprowadziłem sporo badań, a nawet zadałem pytanie na forum elektroników, aby jeszcze bardziej upewnić się, że jest to bezpieczne. Poniżej zamieściłem linki do postów i stron, które mogą Cię zainteresować, wraz z informacjami, gdzie zdobyć niezbędne elementy.
Zasadniczo jest to tak: Większość regulatorów napięcia, w tym Ducati, to jednostki typu SCR. SCR oznacza prostowniki sterowane krzemem, tj. typ
(skład) elementów prostownika wbudowanych w płytkę obwodu jednostki. Podczas gdy SCR wykonują swoją pracę, jakiś czas temu geniusze elektroniki
odkryli/opracowali coś, co nazywa się tranzystorami „MOSFET” (tranzystor polowy metal-tlenek-półprzewodnik). Zwróciłem na nie uwagę dzięki ich zastosowaniu w obwodach wzmacniaczy audio i mocy. Te małe cuda są coraz częściej używane we wszelkiego rodzaju obwodach, ponieważ są bardziej wydajne i mają mniejszy opór, a gdy się wyłączają, robią to całkowicie, nie utrzymując resztkowego ładunku itp. Mówiąc prosto, są bardziej wytrzymałe, więc kiedy odkryłem, że japoński producent opracował jednostkę Mosfet reg/rec, zbadałem to dalej. I jak zobaczysz, jeśli sprawdzisz niektóre z poniższych linków, ludzie ulepszają kilka różnych marek motocykli za pomocą jednostek MOSFET i uzyskują dobre wyniki.
Dwie największe korzyści zapewniane przez MOSFET RR to poprawiona wydajność i mniejsze nagrzewanie się.
Z informacji, które przeczytałem, nadal martwił mnie jeden problem. Jednostki te są przeznaczone do alternatorów trójfazowych, podczas gdy mój motocykl ma system jednofazowy. Zapytałem o tę kwestię kompatybilności na forum elektroników i z ich odpowiedzi wynika, że nie ma większego problemu z wykorzystaniem trójfazowego RR z alternatorem jednofazowym. W każdym razie mój działa już od kilku tygodni i przejechałem kilkaset km.
To zapytanie znajduje się tutaj: Trójfazowy regulator napięcia w alternatorze jednofazowym?
Myślę, że to w 1999 roku Ducati przeszło na trzy fazy. Nie jestem pewien specyfikacji tych późniejszych modeli. Spodziewam się, że te jednostki lub być może jedna z
innych może być odpowiednim zamiennikiem, musisz sprawdzić niezbędne specyfikacje.
Te jednostki MOSFET są produkowane przez Shindengen z Japonii. Produkują zarówno jednostki MOSFET, jak i SCR. Mosfety są identyfikowane przez przedrostek „F” lub „FH” - prawdopodobnie tylko „F”, ponieważ MOSFET-y są powszechnie określane jako „fety”.
Jednostka, której używam, to FH012AA. Jest to oznaczone na boku jednostki (przydatne, jeśli pytasz kogoś w punkcie złomowania, kto nie wie, czego szuka). Jest on oceniony na 50 amperów, podczas gdy seryjny Ducati ma moc 30 amperów. Zatem dla tych, którzy rozciągają możliwości seryjnej jednostki, uruchamiając dodatkowe obciążenia elektryczne, to ulepszenie będzie jeszcze bardziej atrakcyjne.
Jednostki FH012AA były/są instalowane w następujących modelach Yamaha:
YZF R1 -- 2007 do 2010
FJR -- 2006 - 2009
Instrukcja serwisowa Yamaha nie identyfikuje: fh012aa i jego numer części Yamaha: 1d7-81960-00
Powiedziano mi, że zalecana cena detaliczna w Australii to 318 lub 349,45 dolarów... kto wie?
Alternatywnie, możesz kupić jeden od złomiarza, aby zaoszczędzić trochę pieniędzy. Pojawiają się również na eBay.
Podobno zostały one zainstalowane w niektórych skuterach wodnych. Nie potrafię powiedzieć, w których.
Shindengen produkuje również FH010BA (używany w późnych modelach Kawasaki, tj. ZZX10 /14) i FH008EB, FH010, FH014. Ponownie, nie mogę powiedzieć, w czym występują, ani wszystkich innych odpowiednich zastosowań itp., ale możesz przeprowadzić dalsze badania za pośrednictwem poniższych linków.
Strona internetowa Shindengen, która zawiera niektóre specyfikacje i plik PDF do pobrania, znajduje się tutaj: SHINDENGEN ELECTRIC MFG.CO.,LTD
Teraz następna rzecz, którą należy wiedzieć, jest to, że jednostki RR mają specyficzne wtyczki. Są one produkowane przez FURUKAWA.
Dla tych z Was w Stanach Zjednoczonych dobra wiadomość jest taka, że dystrybutor (Eastern Beaver) może dostarczyć wszystkie złącza i okablowanie tutaj:
Złącza R/R
Dla Australijczyków nie mogłem znaleźć tutaj dystrybutora. Wysłałem e-mail do Furukawa z zapytaniem o dystrybutora, ale nie otrzymałem odpowiedzi. Sprawdziłem w Yamaha Australia i nie sprzedają ich osobno. Powodzenia ze złomiarzem. Mój projekt przebiegał pomyślnie do tego etapu i byłem zbyt niecierpliwy, aby zamówić zestaw ze Stanów, więc poczyniłem inne ustalenia dotyczące złączy. Być może kiedyś to naprawię i zdobędę właściwe.
Tutaj znajdziesz dalsze informacje na temat instalacji, ale co ważniejsze, mogą dostarczyć samą jednostkę reg/rec oraz inne elementy (okablowanie itp.)
115,00 USD plus 9,00 USD S&H. Jest też przydatny schemat okablowania.
http://lightningcam.com/Shindengen FH012AA Regulator upgrade kit.htm
Zatem, aby ulepszyć regulator napięcia w 748' z lat 1995–1998, będziesz potrzebować:
Shindengen FH012AA
Wymiana okablowania (zobacz post Shazaama, aby uzyskać zalecenia):
Złącza Furukawa x 2
Koszula termokurczliwa
Bezpiecznik ostrzowy 30A
Odpowiedni uchwyt bezpiecznika ostrzowego (najlepiej dobrej jakości i wodoodporny) często zalecany jest uchwyt bezpiecznika Metri-Pack
FH012AA wygląda tak:

Nie pamiętam, skąd wziąłem to zdjęcie, ale dzięki nim..... ojej, przepraszam!
Złącza Furukawa x 2:

Uchwyt bezpiecznika:

Podobnie jak w moim motocyklu, będąc jednofazowym, ze stojana wychodzą dwa przewody. Podłącz te dwa przewody do dowolnych dwóch z trzech zacisków szarego złącza po lewej stronie. Nie martw się o pozostały zacisk, po prostu go zostaw lub, jeśli chcesz, nałóż na niego kawałek koszulki termokurczliwej, jeśli nie masz odpowiedniego złącza.
Czarne złącze po prawej stronie służy do połączeń akumulatora. Najbardziej wewnętrzny zacisk jest dodatni. Poprowadź nowe okablowanie stąd do plusa na akumulatorze. Jeśli chcesz i prawdopodobnie zalecane, umieść bezpiecznik 30A między RR a zaciskiem + akumulatora. Najbardziej zewnętrzny zacisk jest przeznaczony do ujemnego przewodu akumulatora.
Jeśli jesteś bardziej typem wizualnym:
przewody ze stojana REGULATOR NAPIĘCIA
------------------------> do jednego z trzech zacisków szarego złącza
------------------------> do jednego z trzech zacisków szarego złącza
+ akumulator-> bezpiecznik --> wewnętrzny + zacisk
- akumulator---------------> zewnętrzny - zacisk
Po dwóch awariach zdecydowałem, że zalecenie Shazaama dotyczące wymiany oryginalnego okablowania było warte podjęcia, więc kupiłem dobrej jakości przewód silikonowy. Biorąc pod uwagę zmniejszony współczynnik ciepła, zdecydowałem się pozostawić RR w jego pierwotnym miejscu, jednak musiałem wykonać nowy wspornik montażowy, co było dość proste, po prostu przyzwoity kawałek płyty aluminiowej pocięty na odpowiedni rozmiar i wywiercony do montażu do wspornika pod akumulatorem i do zamontowania prostownika. Poszedłem na całość i wywierciłem kilka dodatkowych otworów i włożyłem gumowe przelotki, aby bezpiecznie przepuścić przewody.
Istnieją inne opcje wymiany okablowania (patrz link powyżej), ale jeśli chcesz użyć powłoki silikonowej, może być trudno ją zdobyć. Spróbuj w miejscu, które
naprawia kuchenki elektryczne, używają jej cały czas ze względu na jej doskonałe właściwości odporności na ciepło. W Sydney można go kupić na metry w The Stove
Connection 1/71A Rhodes St Hillsdale. Tel: 96611088. www.stoveconnection.com.au
Usunąłem również stojan i przylutowałem nowy przewód silikonowy, aby całkowicie wyeliminować niewystarczające okablowanie. Zajęło to trochę czasu, ponieważ nowy przewód był zbyt gruby dla oryginalnego gumowego rękawa. Chciałem chronić okablowanie na całej jego długości, więc zdobyłem odpowiednio duży trójżyłowy przewód
z recyklera złomu i usunąłem trzy wewnętrzne przewody, pozostawiając tylko gumową osłonę zewnętrzną. Następnie przepuściłem nowe okablowanie przez gumowy wąż, uszczelniając koniec stojana silikonem odpornym na olej. Uszczelniacz był również konieczny w otworze wyjściowym przewodu w pokrywie skrzyni korbowej.
DALSZA LEKTURA:
INFORMACJE O PROBLEMIE Z ŁADOWANIEM, KONSTRUKCJI I SPECYFIKACJI PRZEKROJU PRZEWODU:
http://www.ducati-upnorth.com/tech/chargingfailure.php
FORUM TRIUMPH WYCHWALAJĄCE ZALETY:
Diagnostyka układu ładowania - ulepszenie prostownika/regulatora
Ulepszenie regulatora napięcia GV650
alternativecruisers.com jest na sprzedaż | HugeDomains
WIĘCEJ STRON DYSKUSYJNYCH:
Ulepszenia elektryczne Tiger
18禁超污无遮挡无码免费网站国产,乌克兰少妇VIDEOS高潮,XXXX69妈妈的朋友在线观看,日本大片免费高清大片
Honda CBR600RR Mosfet Rectifier Mod
http://www.scribd.com/doc/32290153/Shindegen-Regulator-Rectifier-Install
WIDEO Z INSTALACJI:
http://www.blip.tv/file/2375590?utm_source=aolvideo&utm_medium=aolvideo