Ducati.ms - The Ultimate Ducati Forum banner
21 - 40 of 111 Posts
Discussion starter · #21 ·
Dzięki stlemans, czuję się uspokojony.

Teraz pomódlmy się, aby pojawiło się więcej informacji dotyczących specyfikacji innych regulatorów napięcia Ducati i tego, czy Ducati używa dzisiaj mosfetów w całej gamie modeli.
 
crozzer-
greenmonster-
Nie jestem pewien, dlaczego uważasz to za niepokojące, jeśli Ducati używa teraz MOSFET-ów, to prawdopodobnie dobrze. Mój oryginalny post dotyczący tego artykułu był jako sugerowany środek zaradczy dla starszych Ducati, takich jak mój, które cierpią z powodu stopienia się, głównie z powodu niewłaściwie dobranej średnicy drutu i słabych złączy, pogarszanych przez niewystarczający przepływ powietrza, aby pomóc w rozpraszaniu ciepła.

Może się okazać, że Ducati używa jednostek MOSFET od jakiegoś czasu, nie wiem. Nie sądzę nawet, żeby istniały modele po 1999 roku, które używały jednostek SCR, które miały skłonność do topienia się.
Zgadzam się.
I nie chcę umniejszać twoich badań, bardzo wdzięczny.
 
Rozmawiałem dzisiaj z moim dealerem.
Niezły pomysł, to jak sprawdzanie instrukcji obsługi czasami..... :)

Sprzedają obecnie 2 jednostki Shindengen:
1 z 3 żółtymi przewodami i 1 z 2.
Jeśli dobrze zrozumiałem, jeśli chodzi o ten z 2 przewodami:
Shindengen nr SH579B
Duc sp nr części 5404111C
130 Euro za to, 115 za 3 przewody.
2-przewodowy występuje w 2 wersjach: SS/M i 916/748, okablowanie się różni.
Brak możliwości włączenia kontrolki ostrzegawczej w obu IIIRC.
 
Discussion starter · #25 ·
Sądząc po tym kodowaniu, zaryzykowałbym stwierdzenie, że te R/R to jednostki typu SCR, a nie MOSFETS.....

Tak, właśnie sprawdziłem to na stronie internetowej shindengen i myślę, że "SH" odnosi się do "bocznika". Istnieją zarówno regulatory/prostowniki SCR typu "bocznikowego", jak i "szeregowe", które są zasadniczo "starszą" technologią.......... a następnie są MOSFETS, które jeśli pochodzą od shindengen, powinny być FH***
 
Wysłałem mojemu ojcu, staremu mechanikowi od elektryki samochodowej, ten wątek.
Ten mod powinien działać.

3 rzeczy, które powiedział:
1. Ta konstrukcja wyłącza ładowanie, gdy wszystko dostaje potrzebny prąd.
= brak ciepła i pola magnetycznego - trochę więcej mocy (mniej ograniczona rotacja wału korbowego).
2. 2 przewody oznaczają więcej zniekształceń harmonicznych niż 3, nie jestem pewien, co to może zakłócać.
3. Zapytał dlaczego
http://www.shindengen.com/resources/content/1/1/1/1/documents/FH012 Data.pdf
ma bezpiecznik na + do akumulatora zamiast obciążonych rzeczy?
Nie wiem, nie miałem pojęcia, że te regulatory/prostowniki są tak skomplikowane.
Ktoś?
 
Rozmawiałem dzisiaj z moim dealerem.
Niezły pomysł, to jak sprawdzanie instrukcji obsługi czasami..... :)

Sprzedają obecnie 2 jednostki Shindengen:
1 z 3 żółtymi przewodami i 1 z 2.
Jeśli dobrze zrozumiałem na 2 przewodach:
Shindengen no SH579B
Duc sp numer części 5404111C
130 Eu f to, 115 f 3-przewodowy.
2-przewodowy występuje w 2 wersjach: SS/M i 916/748, okablowanie się różni.
Brak możliwości f lampki ostrzegawczej na obu IIIRC.
Tak, Ducati ma zestaw za 300 dolarów i jest to SH579B.
Wygląda na starą konfigurację z większymi przewodami.
Więc ulepszenie za 300 - niezbyt wiele.

Widziałem ten zestaw dla FHO12aa....150 dolarów wysyłka
http://roadstercycle.com/Shindengen FH012AA Regulator upgrade kit.htm

Zamówiłem go. Zamierzam umieścić go w 97 916 jednofazowym z przetopionymi przewodami i złączami.
 
Widziałem ten zestaw dla FHO12aa....150 dolarów wysyłka
http://roadstercycle.com/Shindengen FH012AA Regulator upgrade kit.htm

Zamówiłem go. Zamierzam umieścić go w 97 916 jednofazowym z przetopionymi przewodami i złączami.
Mieszkam około pół godziny od Jacka (roadstercycle). Jadę tam za około 2 tygodnie, żeby założyć jeden z nich na moją '95 916.

Zrobię zdjęcia i pomiary i dam znać, jak poszło.

Znalazłem również tę stronę Złącza R/R, jeśli nie jesteś dobry w zaciskaniu/lutowaniu jak ja :)

Zestaw roadstercycle

Image


zestawy eastern beaver

Image


Image
 
Od st2lemans:

>>Jeśli urządzenie jest oceniane na 50A 3p, to każda faza ma średnio 17A.<<

>>Gdy używany jest do regulacji 1p, używane są tylko dwie fazy, więc nominalnie może obsłużyć 34A zamiast 50A.<<

Od http://www.ducati-upnorth.com/tech/chargingfailure.php :

>>Ważne jest, aby zauważyć, że ze względu na oczywistą potrzebę ładowania akumulatora, przewody stojana będą musiały przepuszczać 29 amperów (350 watów/12 woltów) w sposób ciągły<<

Zatem,
jeśli 29A to maksymalny prąd, jaki może wytworzyć alternator Duc 1-fazowy,
to ile amperów otrzymasz, gdy użyjesz tylko 2 pinów w Shindengen FH 012?

Mogę być powolny, jeśli chodzi o elektrykę, ale po prostu chcę wiedzieć i być pewnym.
 
Od st2lemans:

>>Jeśli urządzenie jest oceniane na 50A 3p, to każda noga ma średnio 17A.<<

>>W przypadku użycia do regulacji 1p używane są tylko dwie nogi, więc nominalnie może obsłużyć 34A zamiast 50A.<<


Od Układ ładowania - Ducati Up North :

>>Ważne jest, aby zauważyć, że ze względu na oczywistą potrzebę ładowania akumulatora, przewody stojana będą musiały stale przepuszczać 29 amperów (350 watów/12 woltów).<<

Więc,
jeśli 29A to maksymalny prąd, jaki może wytworzyć alternator Duc 1-fazowy,
to ile amperów otrzymasz, gdy użyjesz tylko 2 pinów w Shindengen FH 012?

Mogę być powolny, jeśli chodzi o elektrykę, ale po prostu chcę wiedzieć i być pewnym.
29A

Tom
 
@DropLock (lub ktokolwiek inny, kto zrobił ten mod). Co zrobiłeś z dwoma pozostałymi przewodami (czarno-biały do złącza combo)? Czy są one tylko do kontrolki?

Image


Image


Czy twoja lampka ładowania działa?
 
21 - 40 of 111 Posts