Ducati.ms - The Ultimate Ducati Forum banner
81 - 83 of 83 Posts
Miłość do mojego MTS zaczyna zanikać. Pomiędzy uporczywym problemem ze sprzęgłem, zawodnym pilotem, zawodnym tylnym hamulcem, zawodnym wskaźnikiem paliwa i problemami z wiatrem, naprawdę zaczyna tracić swój blask. Pomijając to, jest to trochę większy motocykl niż chcę, idealnie. Gdyby wszystko działało poprawnie i byłby lżejszy o 100 funtów, byłoby prawie idealnie.

Wczoraj wyciągnąłem mojego '98 ST2. Został on zepchnięty na drugie miejsce na korzyść komfortu MTS, dopóki jego sprzęgło nie zawiodło. ST to fajna jazda. O wiele bardziej trzewny, zwinny i responsywny niż MTS, ale po prostu nie wygodny dla mnie przez ponad 2 godziny. I chociaż wszystko działa idealnie, brakuje mu tych rzeczy, które MTS wnosi do stołu; elektroniczne zawieszenie, przyzwoite oświetlenie, dwukrotna moc, podgrzewane manetki, gniazda zasilania itp. itd.

Co prowadzi mnie do alternatyw w niszach Sport Touring lub ADV Touring. Po prostu nie interesują mnie azjatyckie motocykle - nie dbam o estetykę Transformera ani o pozbawioną duszy jazdę. Przyjrzałem się nowszym SuperSports, ale półsztywne, niezamykane torby są dla mnie przeszkodą i czuję, że ergonomia nadal sprawiałaby mi pewne problemy. Wreszcie, po prostu nie mogę wydać 20 000+ dolarów na cokolwiek, bez względu na wszystko.

MV zawsze wzbudzało moje zainteresowanie, a estetyka jest dla mnie drugorzędna. Funkcje wydają się być na równi z moim MTS, ale przy 421 funtach jest o 150 funtów lżejszy i ma 1 cal niższe siodło, co czyni go znacznie mniej uciążliwym. Ma 40 KM mniej, ale moment obrotowy jest dość podobny (80 Nm kontra 87). 15 000 $ za nowy model 2021 z 3-letnią gwarancją wydaje się całkiem rozsądne

Teraz głupie części; w całym stanie CO jest tylko jeden dealer i nigdy nie mają żadnych motocykli MV na podłodze. Byłbym zaskoczony, gdyby ich mechanicy regularnie przy nich pracowali, a oni są oddaleni o około 60 mil. Kupiłbym z daleka od dealera w Vegas i kazałbym go wysłać. I wsparcie posprzedażne

Jakieś przemyślenia? Jestem szczególnie zainteresowany wysłuchaniem obecnych lub byłych właścicieli MV.
1. Jest za mały. 800cc potrójny? Uhm, nie.
2. Sieć dealerska jest dość słaba, dostępność części nie jest dobra.

Posiadam 3 MV Agustas. Po prostu mówię.

Nie kupiłbym jednego do długodystansowej sportowej turystyki.

A co z KTM Super Duke 1290 GT?
 
snip
. Myślę, że GS naprawdę dobrze radzi sobie z ciężarem, na drogach gruntowych czuje się fantastycznie (lepiej niż jakikolwiek inny ciężki motocykl ADV), ale w zakrętach na asfalcie wydaje się bardziej odczuwać swój ciężar (nie wiem, jak to inaczej opisać).
Właśnie wymieniłem 1260 na 22 1250GS. Uważam, że jest o wiele bardziej relaksujący, mniej odczuwalnego dramatu wchodząc w zakręty z dużą prędkością i oczywiście znacznie więcej mocy na wyjściu. Po prostu nie mogę wymyślić niczego, co 1260 robił, a czego GS nie robi lepiej. Roll on po prostu niszczy 1260 do 200 km/h. Szczególnie podoba mi się kombinacja 170/60 17 - 120/70 19. Daje bardziej pewne odczucia niż 1260 kiedykolwiek. Może po czterech latach na 1260 po prostu miałem jej dość, ale zdecydowanie mi jej nie brakuje.
 
Właśnie wymieniłem 1260 na 22 1250GS. Uważam, że jest to o wiele bardziej relaksujące, mniej odczuwalnego dramatu wchodząc w zakręty z dużą prędkością i oczywiście znacznie więcej mocy na wyjściu. Po prostu nie mogę wymyślić niczego, co 1260 robiłaby lepiej niż GS. Roll on po prostu niszczy 1260 do 200 km/h. Szczególnie podoba mi się kombinacja 170/60 17 - 120/70 19. Daje bardziej pewne odczucia niż 1260 kiedykolwiek. Może po czterech latach na 1260 po prostu byłem zmęczony, ale zdecydowanie mi jej nie brakuje.
Czy jest możliwe, że po czterech latach regularnej jazdy, Twój 1260 powoli, ale źle się rozstroił? Z mojego własnego doświadczenia z jazdy na obu, GS ma o wiele mniej "odczuwalnego" dramatu wchodząc w zakręty ze względu na przedni widelec telelever, co oznacza, że nie nurkuje podczas mocnego hamowania, ale ja tylko uważałem 1260 za dramatyczny podczas hamowania, gdy zawieszenie było wyłączone. Roll on na wyższych biegach, zgadzam się, że GS ciągnie mocniej z niższych obrotów, ale gdy 1260 nabierze rozpędu, ma dodatkowe 30 KM do zabawy, co naprawdę można poczuć, gdy obroty rosną. To powiedziawszy, GS jest łatwiejszym motocyklem do wrzucenia na najwyższy bieg i pozostawienia go tam, podczas gdy 1260 nagradza Cię za bycie na właściwym biegu.
 
81 - 83 of 83 Posts