Miłość do mojego MTS zaczyna słabnąć. Pomiędzy uporczywym problemem ze sprzęgłem, zawodnym pilotem, zawodnym tylnym hamulcem, zawodnym wskaźnikiem paliwa i problemami z wiatrem, naprawdę zaczyna tracić swój blask. Pomijając to, jest to idealnie trochę większy motocykl niż chcę. Gdyby wszystko działało poprawnie i byłby lżejszy o 100 funtów, byłoby prawie idealnie.
Wczoraj wyciągnąłem mojego '98 ST2. Został on zepchnięty na drugie miejsce na rzecz komfortu MTS, dopóki jego sprzęgło nie zawiodło. ST to fajna jazda. O wiele bardziej trzewny, zwinny i responsywny niż MTS, ale po prostu nie jest dla mnie wygodny przez więcej niż 2 godziny. I chociaż wszystko działa idealnie, brakuje mu tych rzeczy, które wnosi MTS; elektroniczne zawieszenie, przyzwoite oświetlenie, dwukrotna moc, podgrzewane manetki, gniazda zasilania itp. itd.
Co prowadzi mnie do alternatyw w niszach Sport Touring lub ADV Touring. Po prostu nie interesują mnie azjatyckie motocykle - nie dbam o estetykę Transformera ani o pozbawioną duszy jazdę. Przyjrzałem się nowszym SuperSports, ale półsztywne, niezamykane torby są dla mnie przeszkodą i czuję, że ergonomia nadal sprawiałaby mi pewne problemy. W końcu po prostu nie mogę wydać 20 000 $ + na cokolwiek, bez względu na wszystko.
MV zawsze wzbudzało moje zainteresowanie, a estetyka jest dla mnie drugorzędna. Funkcje wydają się być na równi z moim MTS, ale przy 421 funtach jest o 150 funtów lżejszy i ma 1-calową niższą wysokość siodła, co czyni go znacznie mniej uciążliwym. Ma 40 KM mniej, ale moment obrotowy jest dość podobny (80 Nm kontra 87). 15 000 $ za nowy model 2021 z 3-letnią gwarancją wydaje się całkiem rozsądne
A teraz głupie części; w całym stanie CO jest tylko jeden dealer i nigdy nie mają żadnych motocykli MV na podłodze. Byłbym zaskoczony, gdyby ich mechanicy regularnie przy nich pracowali, a oni są oddaleni o około 60 mil. Kupiłbym bez oglądania od dealera w Vegas i zlecił wysyłkę. I wsparcie posprzedażne
Jakieś przemyślenia? Szczególnie interesuje mnie usłyszenie od obecnych lub byłych właścicieli MV.
Wczoraj wyciągnąłem mojego '98 ST2. Został on zepchnięty na drugie miejsce na rzecz komfortu MTS, dopóki jego sprzęgło nie zawiodło. ST to fajna jazda. O wiele bardziej trzewny, zwinny i responsywny niż MTS, ale po prostu nie jest dla mnie wygodny przez więcej niż 2 godziny. I chociaż wszystko działa idealnie, brakuje mu tych rzeczy, które wnosi MTS; elektroniczne zawieszenie, przyzwoite oświetlenie, dwukrotna moc, podgrzewane manetki, gniazda zasilania itp. itd.
Co prowadzi mnie do alternatyw w niszach Sport Touring lub ADV Touring. Po prostu nie interesują mnie azjatyckie motocykle - nie dbam o estetykę Transformera ani o pozbawioną duszy jazdę. Przyjrzałem się nowszym SuperSports, ale półsztywne, niezamykane torby są dla mnie przeszkodą i czuję, że ergonomia nadal sprawiałaby mi pewne problemy. W końcu po prostu nie mogę wydać 20 000 $ + na cokolwiek, bez względu na wszystko.
MV zawsze wzbudzało moje zainteresowanie, a estetyka jest dla mnie drugorzędna. Funkcje wydają się być na równi z moim MTS, ale przy 421 funtach jest o 150 funtów lżejszy i ma 1-calową niższą wysokość siodła, co czyni go znacznie mniej uciążliwym. Ma 40 KM mniej, ale moment obrotowy jest dość podobny (80 Nm kontra 87). 15 000 $ za nowy model 2021 z 3-letnią gwarancją wydaje się całkiem rozsądne
A teraz głupie części; w całym stanie CO jest tylko jeden dealer i nigdy nie mają żadnych motocykli MV na podłodze. Byłbym zaskoczony, gdyby ich mechanicy regularnie przy nich pracowali, a oni są oddaleni o około 60 mil. Kupiłbym bez oglądania od dealera w Vegas i zlecił wysyłkę. I wsparcie posprzedażne
Jakieś przemyślenia? Szczególnie interesuje mnie usłyszenie od obecnych lub byłych właścicieli MV.