Cześć Zespół!
Zauważam kilka nieoczekiwanych cech tylnego amortyzatora mojej nowej (dla mnie) Multi:
Dzięki z góry!
Tylny amortyzator przy maksymalnym napięciu wstępnym
Zauważam kilka nieoczekiwanych cech tylnego amortyzatora mojej nowej (dla mnie) Multi:
- Całkowite przesunięcie mojego tylnego amortyzatora między "wysokim" i "niskim" na regulatorze napięcia wstępnego wydaje się wynosić tylko około 0,5 cm (załączony obrazek przedstawia amortyzator przy maksymalnym napięciu wstępnym), co wydaje się niespodziewanie krótkie.
- Potencjalnie powiązane: Regulator napięcia wstępnego ma około dziesięciu obrotów luzu na minimalnym końcu napięcia wstępnego, tzn. w połowie drogi od twardego do miękkiego, kołnierz, który ściska sprężynę, jest całkowicie cofnięty, a pokrętło obraca się bez oporu (przed tym punktem występuje mocny i stały opór na pokrętle).
Dzięki z góry!
Tylny amortyzator przy maksymalnym napięciu wstępnym