Dus ik ga voor de gemakkelijke route. Heb een service gevonden die ofwel mijn ecu repareert (waarvan ik zeker weet dat het een probleem is) of me een gecertificeerde gereviseerde unit verkoopt voor 350,00-400, afhankelijk van mijn buildnummers. Ik kan de mijne opsturen en hem laten reviseren voor 175 tot 250, dus dat is wat ik ga doen als het lukt. Maar een gereviseerde unit is een goede deal onder de 500. Blijkt dat de vorige eigenaar een aftermarket reader heeft geprobeerd op basis van een obdii en adapter voor een mobiele telefoon.....en ik denk dat hij mijn ecu heeft gefrituurd. Nadat ik de temperatuursensor heb vervangen, zal ik hem scannen en kijken wat er aan de hand is, maar het is goed om een optie te hebben
Het is deze. Trouwens, de fout is dat mijn ventilatoren aangaan en de hele tijd blijven draaien als de sleutel wordt omgedraaid en tijdens het rijden, de motorfiets loopt een beetje raar bij constante gashendel en de temperatuurweergave op het dashboard blijft streepjes knipperen en zegt nooit laag of geeft een temperatuurmeting, zelfs niet na warm te zijn geworden en de motorfiets ruikt rijk.
De service rekent 175,00 plus 45 verzendkosten terug naar mij en is gevestigd in het VK....als iemand een gereviseerde ecu in de VS kent, laat het me dan weten!

Het is deze. Trouwens, de fout is dat mijn ventilatoren aangaan en de hele tijd blijven draaien als de sleutel wordt omgedraaid en tijdens het rijden, de motorfiets loopt een beetje raar bij constante gashendel en de temperatuurweergave op het dashboard blijft streepjes knipperen en zegt nooit laag of geeft een temperatuurmeting, zelfs niet na warm te zijn geworden en de motorfiets ruikt rijk.
De service rekent 175,00 plus 45 verzendkosten terug naar mij en is gevestigd in het VK....als iemand een gereviseerde ecu in de VS kent, laat het me dan weten!