Ducati.ms - The Ultimate Ducati Forum banner

Doświadczenie z Omnia Racing?

11K views 11 replies 4 participants last post by  aftriathlete  
#1 · (Edited)
Czy ktoś kiedykolwiek kupował od Omnia Racing (OmniaRacing.net)? Firma z siedzibą we Włoszech -- 2 miesiące temu skorzystałem z dobrych kursów wymiany euro na dolary, aby kupić sprzęgło poślizgowe EVR do mojego motocykla wyścigowego Daytona i albo dostałem zły zestaw, albo brakuje dystansu lub podkładki, ponieważ mój warsztat wyścigowy próbował go już dwukrotnie zainstalować bez powodzenia. Wysyłam do nich e-maile od tygodnia z prośbą o zwrot, ale nie otrzymałem od nich żadnej odpowiedzi. Dziękuję za wszelkie spostrzeżenia, jakie ktoś może mieć.

UWAGA: Nie ma realnej szansy, że mechanik instaluje go źle, tylko żeby uprzedzić ten komentarz. Evan Steel Performance jest tutaj legalny -- obecnie obaj goście są szefami załóg zespołów Motoamerica i w przeszłości byli szefami załóg zespołu EBR World Superbike. Problem ze sprzęgłem wydaje się polegać na tym, że całkowita wysokość sprzęgła z tarczą dociskową jest o 4 mm krótsza niż wysokość standardowego sprzęgła/tarczy dociskowej, co uniemożliwia prawidłowe zaangażowanie ramienia siłownika.
 
#3 ·
Dostałem dziś rano e-mail od nich, który przynajmniej potwierdza, że go otrzymali. W zasadzie napisali tylko "sprawdzamy z EVR", ale to przynajmniej coś i wiem, że go dostali. Wczoraj wieczorem wysłałem również e-mail bezpośrednio do EVR, więc zanim otrzymałem odpowiedź od Omnii - Evr odpowiedział dość szybko, prosząc o konkretne zdjęcia zestawu, który otrzymałem, aby sprawdzić, czy otrzymałem zły zestaw, czy złą część w zestawie, czy co. Więc ciąg dalszy nastąpi, ale przynajmniej coś się ruszyło.
 
#4 ·
UWAGA, jeśli kiedykolwiek rozważasz zakup od Omnia Racing. Po 3 tygodniach e-maili w tę i z powrotem (ich odpowiedzi były prawie słowo w słowo za każdym razem tylko jednym zdaniem, że "czekamy na wiadomość od EVR"), teraz zniknęli i nie odpowiadają już na moje e-maile ani prośby o wymianę lub zwrot pieniędzy. Wygląda więc na to, że jest to przypadek sprzedaży produktu klientowi zagranicznemu i wiedząc, że mogą uniknąć odpowiedzialności za naprawienie tego z klientem, jeśli wystąpi problem.

Zazwyczaj nie lubię tego typu postów, ale to tylko punkt danych dla każdego, kto w przyszłości może od nich kupić. Ludzie mogą podjąć własną decyzję, ale jeśli ktoś chce uzyskać więcej informacji na ten temat i korespondencji, którą prowadziliśmy, możesz wysłać mi wiadomość prywatną. Kto wie, może są świetną firmą dla kupujących we Włoszech, ponieważ mogą być pociągnięci do odpowiedzialności za sprzedaż w kraju.
 
  • Like
Reactions: dr. jones
#5 ·
Miałem tego rodzaju doświadczenia podczas zakupów międzynarodowych. To rzadkość, ale się zdarza. Dlatego zawsze używam Paypala. Oni jako jedyni mogą bezpośrednio zwrócić pieniądze w przypadku takich incydentów. Być może przechodzę przez to samo z producentem owiewek we Włoszech, ale poczekam i zobaczę. Na szczęście kupiłem przez Paypala i w razie potrzeby będę miał odwołanie.
 
#6 ·
Nigdy nie musiałem składać reklamacji za pośrednictwem Paypala, ale na podstawie tego, co tu powiedziałeś, właśnie to zrobiłem. Wygląda na to, że to trochę potrwa, mają czas do 28 czerwca na "rozwiązanie sporu", a potem mogę złożyć go jako faktyczną reklamację. Nawet nie myślałem o drodze przez Paypala, biorąc pod uwagę, że kupiłem to pod koniec marca, więc zapomniałem, że użyłem Paypala, a nie tylko opcji płatności na ich stronie internetowej. Zobaczymy, co z tego wyniknie. Dzięki, stary.
 
#7 ·
Cóż, odrzucili już zwrot pieniędzy i powiedzieli: "skontaktujemy się z EVR". To jest więc wyczerpujące... To w pewnym stopniu pranie brudów, więc jeśli jest to niestosowne, proszę modów o usunięcie. Ale właśnie odpowiedziałem na ich odmowę zwrotu pieniędzy, podając następujące informacje, które podsumowują korespondencję:

Z poważaniem, jedyną odpowiedzią, jaką otrzymałem od Państwa obsługi klienta, jest: "czekamy na odpowiedź od EVR". Zatem osobiście skontaktowałem się z EVR 24 maja, a 25 maja wymieniono e-maile (poprosili o zdjęcia otrzymanego zestawu, które wysłałem im 25 maja); 25 maja (zapytali, czy zestaw zawiera dystans 3,5 mm, na co odpowiedziałem 27 maja, że tak, ta podkładka była dołączona); 30 maja (opisali konfigurację podkładek wymaganą do montażu, której mój mechanik próbował bezskutecznie, na co odpowiedziałem 30 maja, że to wciąż nie działa); 31 maja (wysłali zdjęcie konfiguracji podkładek, którą opisali 30 maja, na co odpowiedziałem 31 maja, że pierwotny problem nadal pozostaje, że ramię uruchamiające sprzęgło nie może włączyć słupka płyty dociskowej, ponieważ płyta dociskowa jest za krótka); ponownie 31 maja (powiedzieli: "bardzo nam przykro, ale nie rozumiemy problemów, które masz. Sprzedaliśmy około 25 sprzęgieł, a klienci zainstalowali je bez żadnych problemów. Uważamy, że coś jest nie tak z Twoimi procedurami.") Moja ostatnia korespondencja z EVR miała miejsce 31 maja, kiedy odpowiedziałem na ich wiadomość, mówiąc: "Mój mechanik jest profesjonalnym mechanikiem wyścigowym i jednym z najlepszych w USA, który w przeszłości pracował dla zespołów World Superbike. Utrzymuję, że coś jest nie tak z zestawem i w tym momencie, po trzykrotnym próbowaniu instalacji i wypróbowaniu wszystkiego, co zaleciła Carmen, a to wciąż nie działa, chciałbym zwrócić sprzęgło". Odpowiedzieli: "Przykro mi, ale aby odesłać sprzęgło, musisz zapytać Omnia Racing. Nie możemy nic o tym powiedzieć". Nie zależy mi więc na czekaniu na odpowiedź EVR, próbowali już rozwiązać problem bezskutecznie i teraz mówią, że teraz Ty musisz zwrócić sprzęgło. To trwa już wystarczająco długo i zapłaciłem już 255 dolarów za robociznę, ponieważ mój warsztat próbował zainstalować to sprzęgło.
 
#9 ·
Jako powód sporu wybrałem "Inny model" i "Brakujące części". Mam nadzieję, że fakt, że próbowałem już zamontować sprzęgło (3 razy), nie unieważnia wniosku o zwrot pieniędzy - mam nadzieję, że go wzmacnia.
 
#10 ·
To bolesna lekcja, żeby zawsze kupować tylko od Motowheels. Nie warto zadawać się z firmą zagraniczną, żeby spróbować zaoszczędzić kilka dolarów. I zawsze miałem szczęście z chłopakami z Motowheels.
 
#12 ·
Matt, dzięki za kontakt. W tym momencie myślę, że muszę po prostu pozwolić, aby ten spór/roszczenie w PayPal potoczył się swoim torem, chyba że istnieje jakiś sposób, w jaki możesz wpłynąć na ten proces. Ale mam wrażenie, że nic nie wpłynie pozytywnie na tych facetów z Omnia Racing.

Przy okazji, wczoraj wieczorem kupiłem od ciebie kilka rzeczy, kilka tulei widelca 53/56 do używania potrójnych zacisków Ohlins z Showas!