Heeft er wel eens iemand gekocht bij Omnia Racing (OmniaRacing.net)? Bedrijf gevestigd in Italië -- Ik heb 2 maanden geleden geprofiteerd van de goede Euro-naar-USD wisselkoersen om een EVR slipper clutch te kopen voor mijn Daytona racefiets, en ik heb ofwel de verkeerde kit gekregen of er ontbreekt een spacer of ring omdat mijn race shop hier het nu twee keer heeft geprobeerd te installeren zonder succes. Ik heb ze nu een week gemaild met het verzoek om een retourzending, maar heb nog niets van ze gehoord. Bedankt voor alle inzichten die iemand zou kunnen hebben.
OPMERKING: Er is geen redelijke kans dat de monteur het verkeerd installeert, alleen om die opmerking voor te zijn. Evan Steel Performance hier is legitiem -- momenteel zijn beide jongens crew chiefs voor Motoamerica teams en zijn in het verleden crew chief geweest voor het EBR World Superbike team. Het probleem met de koppeling lijkt te zijn dat de totale hoogte van de koppeling met de drukgroep 4 mm korter is dan de hoogte van de standaard koppeling/drukgroep, waardoor de actuatorarm niet goed kan worden ingeschakeld.
OPMERKING: Er is geen redelijke kans dat de monteur het verkeerd installeert, alleen om die opmerking voor te zijn. Evan Steel Performance hier is legitiem -- momenteel zijn beide jongens crew chiefs voor Motoamerica teams en zijn in het verleden crew chief geweest voor het EBR World Superbike team. Het probleem met de koppeling lijkt te zijn dat de totale hoogte van de koppeling met de drukgroep 4 mm korter is dan de hoogte van de standaard koppeling/drukgroep, waardoor de actuatorarm niet goed kan worden ingeschakeld.