Ducati.ms - The Ultimate Ducati Forum banner
21 - 40 of 45 Posts
OK cool. Ja, ik heb ook de 24L. Ik weet niet waarom iemand de niet-uitbreidbare zonder zakken zou willen. Ze zijn waarschijnlijk ook het type dat gewone hamburgers bestelt. ;)
Ik denk dat de 14L over het algemeen iets compacter is.... Als hij daadwerkelijk bestaat! Ik neig nu eigenlijk naar de kleinere, omdat ik al een geweldige GIVI heb voor als ik de hele keuken mee moet nemen. En ik heb toch alleen de luchtgekoelde Multi, dus ik ben geen kaas op mijn burger waard. Update: reactie van Cortech - Bill, Bedankt voor uw contact. Ja, de tas wordt aangeboden in een 14L-versie en een 24L-versie. Ik hoop dat dit helpt! Veilig rijden, Tour Master/ Cortech

De mijne staat nog steeds onbevestigd in de garage....Ik wou dat ik hem had teruggestuurd. Slecht ontwerp voor montage, tenminste op de MTS.
biggziff,

Ik weet niet zeker of je dit al geprobeerd hebt... Op het eerste gezicht leek het erop dat de riemen te lang waren om te werken, maar na een beetje nadenken vond ik een goede manier om de tas te bevestigen. Niet helemaal intuĂŻtief, maar het werkt goed.

De truc is om de tegenovergestelde kant op te gaan met de riem om lengte aan de riemen toe te voegen. Rechte riem naar de linkerkant van de tas, linker riem naar de rechterkant van de tas. De afbeelding illustreert wat ik bedoel...

Image

Ook gebruik ik op de bagagerek het meegeleverde basisstuk van de tas. Op de duozitting maak ik dat stuk los van het klittenband, omdat het niet nodig is.

Discussion starter · #24 ·
Bedankt voor de foto. Ik heb een Dynamic-rek op de mijne en ik heb geprobeerd de riemen te gebruiken zoals je voorstelt, maar ik kon geen route vinden waar ze zouden vasthouden en niet veel te lang zouden zijn. Ik heb zelfs nieuwe riemen en gespen gekocht en geprobeerd kortere riemen te maken, maar de rondingen in de riemen waren zo extreem dat de gespen gewoon de hele tijd loslieten.

Bedankt voor de foto. Ik heb een Dynamic-rek op de mijne en ik heb geprobeerd de riemen te gebruiken zoals je voorstelt, maar ik kon geen route vinden waar ze zouden vasthouden en niet veel te lang zouden zijn. Ik heb zelfs nieuwe riemen en gespen gekocht en geprobeerd kortere riemen te maken, maar de rondingen in de riemen waren zo extreem dat de gespen gewoon de hele tijd loslieten.
Balen. Ebay denk ik hè?

Ik heb de baby-tail-tas besteld en hij past precies op het bang-fab-rek, alsof hij ervoor ontworpen is.
De voorste riemen tot bijna niets ingekort en de achterste riemen helemaal uit en gekruist, de montage is zeer stevig en netjes.
14L... ? Ik denk dat die capaciteit verkeerd moet zijn. Gelukkig.

Discussion starter · #31 ·
Ik heb de baby-tailbag besteld en hij past precies op het bang-fab rek, alsof hij ervoor gemaakt is.
De voorste riemen tot bijna niets ingekort en de achterste riemen helemaal uit en gekruist, de montage is zeer stevig en netjes.
14L...?! Ik denk dat die capaciteit verkeerd moet zijn. Gelukkig.

Image

Image

Ik heb de baby-tail bag besteld en hij past precies op het bang-fab rek, alsof hij ervoor ontworpen is.
De voorste riemen ingekort tot bijna niets en de achterste riemen helemaal uit en gekruist, de montage is erg stevig en netjes.
14L echter...? Ik denk dat die capaciteit verkeerd moet zijn. Gelukkig.
Ziet er geweldig uit man!

Verdomme...dit maakt me gek....Ik heb het gisteravond opnieuw geprobeerd om dat ding op het Dynamic rek te monteren...niets lijkt te werken. Misschien ben ik een idioot.
Dat denk ik niet. Dat rek lijkt moeilijk te maken om met die tas te werken. Ebay het en wees er klaar mee of zet het hier te koop voor ongeveer $90 verzonden en koop er een andere.

Verdomme...dit maakt me gek....Ik heb het gisteravond opnieuw geprobeerd om dat ding op het Dynamic-rek te monteren...niets lijkt te werken. Misschien ben ik wel een idioot.
Is de versie van de watergekoelde motorfiets van het Dynamic-rek hetzelfde ontwerp als die van de luchtgekoelde? Zo ja, dan zal ik morgen een paar close-up foto's maken van hoe ik de riemen heb gerouteerd. Toegegeven, de tas is niet precies hetzelfde, dus de riemen kunnen ook anders zijn, maar ik zal het toch plaatsen.

Ziet er geweldig uit man!
Bedankt, ik ben er erg blij mee. Perfect voor korte ritjes denk ik.

Cortech-tailpack monteren

Ik heb net de Cortech Super 2.0 tailpack gekocht voor mijn PP. Ik heb hem op de achterbank gemonteerd. Ik vervoer geen passagiers, dus ik heb de riemen op de juiste lengte afgeknipt en de clips erop genaaid, de achterbank eraf gehaald en de riemen onder de stoel geplaatst. Ik gebruik het meegeleverde kussen om tussen de tas en de stoel te plaatsen. Ziet er erg netjes uit. Ik zal morgen foto's plaatsen. Ik gebruik de tas om mijn Autocom-systeem met Kenwood-radio te vervoeren. Ik gebruik de Autocom om naar muziek te luisteren en de radarverklikker door te lussen. De tas werkt perfect en is een nette montage. Maar zoals ik al zei, ik gebruik de achterbank niet voor passagiers.

Als het een troost is, is je verdriet mijn opluchting. Ik wilde echt een kleinere zadeltas om de grote DP hardcase te vervangen en de interesse in de Cortech 2.0 was erg aantrekkelijk. Maar vanwege jouw probleem heb ik bijna elke zadeltas bekeken om montageproblemen te voorkomen. Ik heb gekozen voor de Moose Racing zadeltas. Hij is vrij klein maar kan worden uitgebreid, wordt geleverd met een regenhoes, is zeer goed gemaakt en past mooi op de topkofferdrager.

Bag looks good Duc_Audi! Nice bike too!

Does that bag require a specific rack? What rack do you have? And can you elaborate on how it attaches on the Multi?

The fit and finish on the Bags Connection bags seems top notch. They always seem to have a great overall shape.

The only problem with the bags connection bags, for me, is that the cost/markup seems so high. I've got a friend with a BC tank bag that's faded from the sun after about a year, so I don't know that the "get what you pay for" saying fits, but maybe so. I hear people love them, and the fit seems great, but dang! The price!

Regardless, the bag looks awesome and I think it's a good choice for someone not so frugal as I.

Edit. Nice stand too!!!!!! Is that the MotoMFG?
Gg,

Het zit op een altrider-rek. Het past eigenlijk alsof het ervoor gemaakt is
Nam de riemen en ging aan de zijkanten voor de rechter voorkant, onder het rek naar de linker achterkant en de rechter achterkant naar de linker voorkant
Past absoluut veilig en volgt de contouren goed
Mijn vrouw rijdt als 2up en ze voelt zich er veel comfortabeler bij op de rug

De binnenvoering is volledig waterdicht en als ik in de regen terechtkom, neem ik alle elektronica, portemonnees en alles wat droog moet blijven en doe ik het daarin.

De kwaliteit lijkt top en is ontworpen voor meerdere toepassingen.

De motomfg-standaard heeft ook heel goed gewerkt

Kostte een beetje fijnafstemming, maar nu alles is ingesteld, laat het me weten als iemand de afmetingen nodig heeft. Zoals het gebruik van de veiligheidsspeld zodat het er nooit uit glijdt en het gemak waarmee ik het naar de opslagruimte kan duwen, zodat ik de auto ervoor in de garage kan zetten

Verzonden vanaf Motorcycle.com Free App

sterke jonge tassen
Hey BigZiff, dit is hoe de Cortech 2.0 (14L) tailbag vastzit aan de Bang-Fab (aka Dynamic) bagagerek op de luchtgekoelde motor.

Voorste riemen ingekort tot ongeveer 1,5"
Image

Hoe de voorste riemen er van voren uitzien.
Image

Achterste riemen bijna helemaal losgemaakt en vervolgens gekruist.
Image

Discussion starter · #39 ·
Veel dank.. Ik ga er later vandaag nog wat mee spelen. Ik heb iets nodig als ik de zijtassen niet gebruik. Ik ben het zat om dingen in mijn jas te stoppen! :)

HĂ© BigZiff, dit is hoe de Cortech 2.0 (14L) tailbag vastzit aan de Bang-Fab (ook wel Dynamic) bagagerek op de luchtgekoelde motor.

Voorste riemen ingekort tot ongeveer 1,5"
Image

Hoe de voorste riemen er van voren uitzien.
Image

Achterste riemen bijna helemaal losgemaakt, daarna gekruist.
Image

foto's zoals beloofd

Dus dit is hoe ik de tas aan mijn passagiersstoel heb bevestigd/URL[/URL[URL=http://s1083.photobucket.com/user/FUNTRUN/media/Image3_zps4b957134.jpg.html][/URL[URL=http://s1083.photobucket.com/user/FUNTRUN/media/Image6_zps5c95c726.jpg.html][/URL[URL=http://s1083.photobucket.com/user/FUNTRUN/media/Image_zpsacf72ac8.jpg.html]

Met een beetje vindingrijkheid kun je dit pakket waarschijnlijk op bijna elke bagagedrager of achterkant van een fiets monteren. Als er niets anders is, zou je een paar zwarte bungeekoorden kunnen kopen en ze aan de onderkant van het pakket kunnen naaien en je zou een bevestigingssysteem hebben, net als de vorige editie van dit product, dat gemakkelijk aan bijna alles kon worden bevestigd en losgemaakt. Ik heb het vorige model nu al meer dan 15 jaar op verschillende fietsen gebruikt.

21 - 40 of 45 Posts