Ik kocht een Cortech Super 2.0 tailbag in de veronderstelling dat het de perfecte maat tailbag zou zijn voor mijn incidentele gebruik. Ik houd niet van het uiterlijk van een standaard tailbag en had gehoopt alleen een tanktas te gebruiken voor langere reizen. Toen ik hem thuis kreeg, besefte ik dat hij werd geleverd met bevestigingsriemen die veel te lang zijn om gemakkelijk met de MTS te gebruiken. Ik bestelde wat nieuw 3/4" singelband en fastex-gespen in de veronderstelling dat ik iets kon improviseren en het op mijn Bang MFG-rek kon monteren, maar ik kan geen gemakkelijke manier vinden om dit ding erop te krijgen op een manier die betrouwbaar zou zijn.
Iemand die er een heeft gemonteerd en een foto wil delen van wat je hebt gedaan? Ik sta op het punt hem terug te sturen, maar ik kan niets vinden wat ik even goed vind om hem te vervangen.
Bedankt
Iemand die er een heeft gemonteerd en een foto wil delen van wat je hebt gedaan? Ik sta op het punt hem terug te sturen, maar ik kan niets vinden wat ik even goed vind om hem te vervangen.
Bedankt