Ducati.ms - The Ultimate Ducati Forum banner
41 - 60 of 304 Posts
Mam QD zamontowany w mojej Multi, wyjąłem przegrodę, kiedy go zakładałem. Naprawdę nie jest dużo lżejszy niż oryginalny tłumik. Również naprawdę, gdybym teraz wiedział, prawdopodobnie bym go nie kupił, ponieważ większość wygłuszenia znajduje się w skrzynce wydechowej/katalizatora pod spodem.
Dzięki za odpowiedź GCT, prowadzi to do tego, co myślałem, że przeczytałem wśród mnóstwa googlowania różnych postów itp... Katalizator robi większość wygłuszenia, stąd moja ciekawość, jak będzie brzmiało samo usunięcie katalizatora ???

I dzięki DaveAU za bardzo cenne informacje na temat rozmiarów rur, które wskazują, że standardowe tłumiki mogą nie działać 60 mm vs 50 mm. Ja również znalazłem te same testy na hamowni pokazujące wszystkie kombinacje usunięcia katalizatora i zarówno QD, jak i standardowych tłumików... coś tu nie pasuje z montażem, sprawdziłem ponownie znalezione ogłoszenie i zdecydowanie stwierdza ono "wszystkie tłumiki, które montuje się na oryginalnym katalizatorze", czyli zarówno fabryczne Std, jak i Akra slip on - ogłoszenie, które znalazłem i Bellissimo używają tego samego numeru części ADUC0600005. Przyglądając się uważnie zdjęciu, rura wylotowa wydaje się, że ostatni element wsuwany zmniejsza się, więc może to działa razem ??
 
Dobrze zauważyłeś Shizz..... Wygląda na to, że rura wylotowa 60 mm zmniejsza się do standardowego rozmiaru Ducati......

To ulga i ma sens, w przeciwnym razie wszystkie tłumiki QD by nie pasowały.

Więc nadal mógłbym tworzyć muzykę za pomocą mojego Akra slip-on ...... :D.

Dziś same dobre wieści...dla odmiany!
 
Cześć wszystkim, każda wiadomość jest dobrą wiadomością, prawda?....... no cóż, oto kilka informacji, dobrych lub złych :unsure:

Ceny pełnego systemu Aus dealership/Ducati Akra również wzrosły w tym roku z około 4,5 tys. dolarów do prawie 5 tys. dolarów, ale w kraju nie ma zapasów, jak poinformował mnie mój lokalny kierownik sprzedaży, który powiedział również, że wydech jest 'robiony na zamówienie', a ona zmarszczyła brwi, gdy nie mogła potwierdzić daty dostawy, mówiąc zamiast tego, że może to potrwać 6 miesięcy......nie zdawałem sobie sprawy, jak bardzo miała rację, dopóki nie otrzymałem odpowiedzi od sprzedawcy, od którego zamówiłem (we Włoszech), stwierdzającej, że produkcja jest opóźniona (mimo że reklamowali go jako dostępny w magazynie gotowy do natychmiastowej wysyłki) do po 15 czerwca 2022 roku z powodu wojny na Ukrainie......... więc nikt nie będzie miał zapasów, chyba że zamówił przesyłkę i otrzymał ją przed wybuchem wojny.

Ponadto, .... po zainteresowaniu się rurą QD decat dzięki ShizN' Giggz,..... natknąłem się na sprzedawcę na Ebay we Włoszech, który reklamował 2 w magazynie za nieco poniżej 1300Au - ALE nie wysyłają do Australii :(:( - jednak potwierdzają, że rura wylotowa akceptuje wszystkie standardowe slippony........ zobacz załączony zrzut ekranu.......

P.S. Strony Bellissimoto Las Vegas i QD EU były jedynymi, które wspomniały o module tunera QD piggy back, cytując około 650 USD..... inni wspominają o ponownym strojeniu, ale nie wiem, czy mają na myśli wtyczkę, czy ponowne strojenie na hamowni Rexxer czy ???

Nie mówię o małym, krępym tłumiku Gunshot, ale o rurze środkowej QD Decat, która zastępuje oryginalny kolektor - zarówno standardowy wydech (tłumik), jak i oficjalne akcesorium Akra slip-on Ducati są proste bez ograniczeń (nawet rura zwężająca dB), ponieważ cała praca Euro 5 znajduje się w kolektorze pod tylnym wahaczem i skrzynią biegów.

Plan jest taki (ponieważ mam już tłumik Akra slip-on za 2 tys. dolarów), aby zdekatalizować i nadal używać Akra slip-on......jak dotąd wszystkie moje wyszukiwania w Internecie wykazały, że montaż rury środkowej QD decat kosztuje około 800 euro, a moduł strojenia QD około 500 euro..... brak danych dotyczących frachtu do Australii, ponieważ lokalny agent prawdopodobnie ma umowę chroniącą lokalną sprzedaż, mimo że prawdopodobnie nie ma zapasów i zamawia tylko w razie potrzeby........ ale nadal nie jestem tak zainteresowany płaceniem ponad 1700 euro tylko za decat bez żadnego słowa o tym, jak wpływa to na wydajność (wiem, że daje około +16 KM, ale czy zabija to marginalny zasięg paliwa V4 w tym procesie, czy też faktycznie go poprawia, gdy nie gra się ciężko, aby złapać?). Oczywiście chciałbym trochę więcej muzyki, ale nie tak dużo, żeby policja się zainteresowała i chciała ze mną porozmawiać, kiedy przejeżdżam.......
 

Attachments

  • Like
Reactions: ShizN'Giggz
Dostałem mój QD od Torque power w QLD, ale był trochę tańszy niż teraz
Pozdrawiam GCT,

Czy mówisz o tłumiku QD Gunshot stumpy czy o zespole rury środkowej/kolektora QD Decat i module strojenia?

Kiedy rozmawiałem z Torque Power w zeszłym roku, wydawał się całkowicie niezorganizowany i zrezygnowałem z próby kupienia tłumika Gunshot, który, jak myślałem, muszę mieć i kupiłem Akra slip-on z magazynu w moim lokalnym sklepie Ducati. Tłumiki (standardowe, Akra i QD) nie mają żadnych płyt przegrodowych ani ograniczeń, ponieważ kolektor pod silnikiem i wahaczem powoduje wszystkie uszkodzenia przepływu muzyki i gazu.

Znalazłem inną stronę, która opublikowała specyfikacje dla zespołu Decat i potwierdza, że kolektor decat działa ze standardowymi kolektorami, a wszystkie tłumiki, które pasują do standardowego V4MS, będą również pasować do rury środkowej kolektora Decat. (y)

Teraz znaleźć okazyjną cenę z dobrymi warunkami dostawy.....czy to mój niezorganizowany przyjaciel w Beenleigh, czy ktoś we Włoszech lub Wielkiej Brytanii, który wyśle do Aus........bez żadnych opóźnień spowodowanych przez cholerną wojnę na Ukrainie ;);)

:D....jedno z tych stworzeń.....patrz poniżej.....powinno zrobić trochę muzyki, ale za jaką cenę?
 

Attachments

(y)GCT,.....Myślę, że będę musiał w tygodniu podjechać do Torque Power (zakładając, że będzie otwarty i nie będzie spał po nocnych rozmowach internetowych z Włochami) i zobaczyć, co robi. Jeśli będzie miał jeden na półce, będę miał problem..... :ROFLMAO:
 
Tak, ja też teraz :LOL:...... Moc momentu obrotowego m/c jest wymieniona w Google jako 'tymczasowo zamknięte' pod adresem Windaroo (bez wyjaśnienia), więc natknąłem się na inne odniesienie do TPM pod adresem 142 Beatty Rd Archerfield ...... Może przeniósł się ze swojego trudnego do znalezienia małego sklepu? A może ktoś go wykupił (zauważyłem gdzieś notatkę o sprzedaży firmy)......ale dzisiaj jest święto państwowe, więc tajemnica trwa dalej, a moje pieniądze palą dziurę w kieszeni :ROFLMAO:.

To wszystko brzmi trochę podejrzanie, więc szybko tracę zainteresowanie wydawaniem 2,5 tys. dolarów Au na rurę decat i moduł tunera Rexxer lub QD.......... :rolleyes::rolleyes:.....Myślę, że powinienem zostawić moje pieniądze w banku i po prostu jeździć moim dobrze działającym V4MS w standardowym ustawieniu z moim fantazyjnym tłumikiem Akra slip-on....... nawet amerykańskie i unijne strony sprzedawców QD okazują się trudne do uzyskania wyceny i oferty dostawy do AUS......... :(

Musi to być nowy sposób prowadzenia działalności......zmuszanie klienta do godzin pracy bez rezultatu....... :LOL:

Przynajmniej wiem, że istnieje opcja dla Akra decat, której mogę użyć z moim Akra slip-on i upmap, który mogę zainstalować sam....... może pewnego dnia wszyscy ci 'agenci' uporządkują swoje :poop: i zrobią coś, aby przyciągnąć sprzedaż.

:(:(
 
Brzmi jak świetny plan. Wykorzystaj zaoszczędzone pieniądze na coś innego.
A oto najnowsze informacje z sagi....:LOL:...... po rozważeniu tego pomysłu na gorąco i na zimno, sprzedawca na Ebayu zaktualizował swoją listę dostaw, aby uwzględnić AUS (co za fantazja??)...... następnie obniżyli cenę o 50 dolarów (żeby mnie wciągnąć),...... nie miałem szans!........ Ostatecznie uznałem, że skoro wcześniej zdecydowałem się kupić pełny Akra (akceptując, że wojna na Ukrainie spowodowała, że to się nie udało), to ta opcja - środkowa rura QD Decat - była lepsza, ponieważ mam już Akra slip-on, więc nie skończyłbym z dwoma zapasowymi tłumikami.......

Problem z lokalnym agentem zmusił mnie do wyjazdu za granicę (na szczęście) i znalazłem dwóch sprzedawców we Włoszech, jednego na Ebayu. Mieli znacznie lepsze ceny niż agent z Australii, chociaż fracht wynosił 208 Au, ale ostatecznie sprzedawca na Ebayu miał najlepszą cenę plus sprawdzoną gwarancję zwrotu pieniędzy Ebay, więc 'dBKiller' wygrał transakcję....... Zapłaciłem 1450 Au z dostawą i powinienem zobaczyć mój QD Decat do 7 czerwca........

Ponownie przestudiowałem wykresy z hamowni i wydaje się, że drogi mały moduł mapy QD ECU nie jest konieczny, jednak jeśli później poczuję, że chcę nieco lepszego mapowania poniżej 3 tys. obr./min i powyżej 10 tys. obr./min, to mogę później skorzystać z QD lub modułu mapy Rexxer, ale wygląda na to, że standardowy ECU może dostosować się do konstrukcji decat bez modyfikacji.....

Szczęśliwe dni... (Mam nadzieję)...... :devilish:
 
  • Like
Reactions: ShizN'Giggz and GCT
Po wielu rozważaniach i rozważeniu wszystkich różnych opcji, w końcu zrobiłem to samo, co DaveAu i zdecydowałem się wstrzymać z remapem. Cholera, posiadanie 170 koni mechanicznych to i tak szaleństwo, a i tak nie używam ich wszystkich, nie mówiąc już o podkręcaniu jej do 186+.

Znalazłem wielu sprzedawców w Europie, w tym bezpośrednio w QD, ceny wraz z wysyłką do AU były dość stałe i wynosiły od 1300 do 1400 AUD, haczyk tkwił w „dostępności” i wysyłce, znalazłem sprzedawcę OS korzystającego z DHL, który zwykle potrzebował 5-10 dni, co jest całkiem dobre dla nas tutaj, w Australii.

Mam nadzieję, że do końca miesiąca będę gotowy i będę tworzył muzykę 😁
 
  • Like
Reactions: mixedup
Zleciłem dealerowi w Las Vegas w Nevadzie zainstalowanie pełnego systemu w moim 2021 roku. Poprawiona wydajność była zauważalna, a szarpanie zniknęło. Z drugiej strony uznałem, że jest trochę za głośny jak na mój gust, więc ponownie zainstalowałem katalizator i zleciłem wykonanie rury "Y", aby połączyć pojedynczy wylot katalizatora z podwójnym wlotem Akry. Tłumik Akry był po prostu zbyt ładny, żeby go sprzedać. Przejechałem od tego czasu 1000 mil i wszystkie zalety mapowania ECO są nadal obecne. Mój kumpel ma również pełny system w swoim (zrobiliśmy to w tym samym czasie), a podczas roll-on stwierdza, że wyprzedza mnie na pierwszych 100 stopach lub tak, a potem jedziemy łeb w łeb do "bardzo wysokiej" prędkości. Zużycie paliwa jest takie samo jak przed katalizatorem, czyli o jedną dziesiątą mpg mniej niż pierwotny przebieg. Więc skończyłem z mapowaniem ECO, ładnym tłumikiem i stosunkowo oryginalnie brzmiącym systemem. Jestem szczęśliwy :)

Marc
Image

Image

Image
 
Zleciłem dealerowi w Las Vegas w Nevadzie zainstalowanie pełnego systemu w moim 2021 roku. Poprawiona wydajność była zauważalna, a szarpanie zniknęło. Z drugiej strony uznałem, że jest trochę za głośny jak na mój gust, więc ponownie zainstalowałem katalizator i zleciłem wykonanie rury "Y", aby połączyć pojedynczy wylot katalizatora z podwójnym wlotem Akry. Tłumik Akry był zbyt ładny, żeby go sprzedać. Przejechałem od tego czasu 1000 mil i wszystkie zalety mapowania ECO są nadal obecne. Mój kumpel ma również pełny system w swoim (zrobiliśmy to w tym samym czasie) i podczas roll-on stwierdza, że wyprzedza mnie na pierwszych 100 stopach lub tak, a potem jedziemy równo do "bardzo wysokiej" prędkości. Zużycie paliwa jest takie samo jak przed katalizatorem, czyli o jedną dziesiątą mpg mniej niż pierwotny przebieg. Więc skończyłem z mapowaniem ECO, ładnym tłumikiem i stosunkowo standardowo brzmiącym systemem. Jestem szczęśliwy :)

Marc
View attachment 1035613
View attachment 1035614
View attachment 1035612
Cześć Marc,

Wygląda na to, że masz tam świetny kompromis. Brak szarpania, więcej mocy i brak hałasu.

Czy rura i chip całkowicie i trwale (jak dotąd) wyleczyły problem szarpania/przeskakiwania? Dlatego bym to zrobił.

Dzięki,

Blair
 
Cześć Marc,

Wygląda na to, że znalazłeś świetny kompromis. Brak szarpania, więcej mocy i brak hałasu.

Czy rura i chip całkowicie i na stałe (jak dotąd) wyleczyły problem szarpania/zacinania się? Dlatego właśnie bym to zrobił.

Dzięki,

Blair
Kiedy system został początkowo zainstalowany, wyeliminował go w 100%. W miarę jak gromadziły się adaptacje, nabrał odrobinę, prawie niezauważalną (i może tylko w mojej głowie), z wyjątkiem typów z OCD, takich jak ja ;) Nie było żadnych zmian od czasu ponownej instalacji katalizatora, więc myślę, że jakakolwiek adaptacja została dokonana, jest teraz, że tak powiem, ustalona. Prosta odpowiedź na twoje pytanie brzmi zdecydowane TAK, naprawia to i dzięki Bogu za to! Nienawidziłem tego :confused: Zawsze przypominało mi to starsze motocykle BMW R1100, które doprowadzały mnie do szału.

Marc
 
Jedyną wadą tego drogiego ulepszenia, którą ktoś może chcieć wziąć pod uwagę, jest to, że mapowanie ECO, które jest częścią pakietu i moim zdaniem główną atrakcją, nie jest zawarte w żadnej fizycznej formie, ale jest pobierane z Ducati przez dealera i powiązane z numerem VIN. Oczywistą wadą jest to, że nie można go zabrać ze sobą. Nie można go przenieść na nowy motocykl ani dołączyć, jeśli zdecydujesz się sprzedać wydech w przyszłości. Tylko informacja, jeśli jesteś kimś, kto lubi zmieniać motocykle w krótkim okresie. Rzadko trzymam motocykle dłużej niż rok lub dwa, ale pozbycie się szarpania było dla mnie warte ceny.
 
Zdecydowanie drogie rozwiązanie, ponieważ nie można sprzedać systemu 3/4, aby odzyskać koszty. Jeśli ktoś szuka tylko slip-on (bez konieczności modyfikacji!), sprzedam swój w przyszłym tygodniu!
 
Kiedy system został początkowo zainstalowany, wyeliminował go w 100%. W miarę jak gromadziły się adaptacje, zbierał maleńką ilość, prawie niezauważalną (i może tylko w mojej głowie), z wyjątkiem typów z OCD, takich jak ja ;) Nie było żadnych zmian od czasu ponownej instalacji katalizatora, więc myślę, że jakiekolwiek adaptacje zostały dokonane, są teraz, że tak powiem, ustalone. Prosta odpowiedź na twoje pytanie brzmi zdecydowane TAK, naprawia to i dzięki Bogu za to! Nienawidziłem tego :confused: Zawsze przypominało mi to starsze motocykle BMW R1100, które doprowadzały mnie do szału.

Marc
W drogę do dealera, aby odebrać kilka zamówionych rzeczy i zobaczę, jaki byłby koszt instalacji pełnego wydechu. Może zlitują się nad starym emerytem. Ha!

To chyba mój czwarty ostatni motocykl w ciągu ostatnich 7 lat. Jeśli uda mi się pozbyć zacinania się/szarpania, nie mam nic przeciwko pomysłowi długiego trzymania MS V4. Rower jest wspaniały.
 
41 - 60 of 304 Posts