ok, więc mam 996, chciałem bardziej nowoczesny amortyzator i lepsze koła
patrzyłem na inne wątki!!
Mam 996 i chciałem zamontować wahacz i koła 848, inne wątki wnikliwie przyglądały się geometrii za pomocą rysunków CAD i produkcji części, wszystko dobrze i dobrze, jeśli masz dostęp do tego typu rzeczy, ale nic nie działa tak dobrze, jak przykręcenie tego wszystkiego razem i przyjrzenie się problemowi!!
problem jest następujący: amortyzator/łącznik wysokości jazdy 848/1098/1198 jest o 30 mm bardziej odsunięty od środka niż 996, co oznacza, że tracisz 30 mm wysokości jazdy, montując go........również.....łącznik obrotu 996 podnosi drążek wysokości jazdy/amortyzator w kompletnym przeciwieństwie do 848/1098/1198
sposób na to... użyj istniejącego amortyzatora/łącznika wysokości jazdy, po prostu obróć go o 180 stopni od przodu do tyłu, tak aby gniazdo amortyzatora znajdowało się teraz z przodu i po drugiej stronie motocykla, oznacza to, że po przykręceniu tego wszystkiego razem,
nie stracisz 30 mm wysokości jazdy
nie dobijesz łącznika obrotu do ramy
będzie działać tak samo jak konfiguracja 848/1098/1198
Mam zdjęcia i jeśli potrzebujesz tego bardziej szczegółowo wyjaśnione, potrzebujesz pomocy
:think:
Na zdjęciach widać: wahacz zamontowany za pomocą łącznika obrotu 996
nad nim widać łącznik obrotu 848/1098/1198
zauważ różnicę, próbowałem pokazać kilka kątów i zamontowałem mój karbonowy element siedzenia, aby nadać perspektywę wysokości jazdy
bawcie się dobrze i jeździjcie bezpiecznie
patrzyłem na inne wątki!!
Mam 996 i chciałem zamontować wahacz i koła 848, inne wątki wnikliwie przyglądały się geometrii za pomocą rysunków CAD i produkcji części, wszystko dobrze i dobrze, jeśli masz dostęp do tego typu rzeczy, ale nic nie działa tak dobrze, jak przykręcenie tego wszystkiego razem i przyjrzenie się problemowi!!
problem jest następujący: amortyzator/łącznik wysokości jazdy 848/1098/1198 jest o 30 mm bardziej odsunięty od środka niż 996, co oznacza, że tracisz 30 mm wysokości jazdy, montując go........również.....łącznik obrotu 996 podnosi drążek wysokości jazdy/amortyzator w kompletnym przeciwieństwie do 848/1098/1198
sposób na to... użyj istniejącego amortyzatora/łącznika wysokości jazdy, po prostu obróć go o 180 stopni od przodu do tyłu, tak aby gniazdo amortyzatora znajdowało się teraz z przodu i po drugiej stronie motocykla, oznacza to, że po przykręceniu tego wszystkiego razem,
nie stracisz 30 mm wysokości jazdy
nie dobijesz łącznika obrotu do ramy
będzie działać tak samo jak konfiguracja 848/1098/1198
Mam zdjęcia i jeśli potrzebujesz tego bardziej szczegółowo wyjaśnione, potrzebujesz pomocy
Na zdjęciach widać: wahacz zamontowany za pomocą łącznika obrotu 996
nad nim widać łącznik obrotu 848/1098/1198
zauważ różnicę, próbowałem pokazać kilka kątów i zamontowałem mój karbonowy element siedzenia, aby nadać perspektywę wysokości jazdy
bawcie się dobrze i jeździjcie bezpiecznie