Ducati.ms - The Ultimate Ducati Forum banner

FirstGear elektrische handschoenen

953 views 3 replies 4 participants last post by  dyii  
#1 ·
Heeft iemand ervaring met FirstGear elektrische handschoenen? Ik weet dat Gerbing echt hoge cijfers scoort voor elektrische kleding, maar ik heb cadeaubonnen ter waarde van $120 voor Cycle Gear en daar hebben ze alleen de First Gears. Bovendien kan ik de kaarten gebruiken bovenop mijn militaire korting. Mijn lokale BMW-dealer (de enige plek waarvan ik weet dat ze Gerbings op voorraad hebben) geeft geen militaire korting meer!! Dat is een behoorlijke prijsbesparing.

#2 ·
Dat zou ik zeggen Jon, vooral met de certificaten die je hebt. Trouwens, ik ga voor verwarmde handvatten zoals Dual Star, goedkoop en ze werken goed. Ik kon niet geloven hoeveel DP ervoor rekent. Het is ongeveer $30 voor de Dual Star en het enige wat we nodig hebben is de connector die in die van de fabriek past, hij zit aan de rechterkant van de stuurpen.

#3 ·
Galaxy,

Ik heb de Warm N Safe handschoenen en ben er dol op. First Gear heeft ze opnieuw gebrandmerkt, maar het zijn dezelfde handschoenen. Op 1 januari 08 verliet ik het huis en het was 19,7 graden. De handschoenen (en jas) hielden me comfortabel tijdens de rit van 300 mijl.

Ik heb een andere van mijn rijvrienden op deze handschoenen gewezen. Je had zijn gezicht moeten zien toen we ze aansloten en aanzetten!:D

In een andere opmerking: Ik groet uw dienst aan ons land.
STREEF HOOG!