Ducati.ms - The Ultimate Ducati Forum banner

4-draads koplampbedrading naar standaard ST-harnas vragen

19K views 7 replies 2 participants last post by  carbon900ssie  
#1 ·
Hallo allemaal - Ik heb dus een paar opties voor deze volgende conversie-build en het verwijderen van de standaard koplamp -- Ik heb extra koplampen van een paar CB- en SS-builds en heb wat play-by-play nodig over de beste manier om de volgende bevestiging te splitsen en te bedraden op de standaard ST4-koplampkabelboom -- Deze lamp komt als volgt: 1 bruin voor parkeerlichten - groen aarde - blauw grootlicht --- wit dimlicht - ik heb de standaard bedradingsschema's dus ik moet dat overslaan en geef me gewoon de play-by-play -- hopelijk verbrandt het niet te veel pagina's op de thread :)

Attachments

#3 ·
Bedankt, maar ik kijk naar de bedrading - alles is gestript, dus er komt niets van de lamphouders. Ik zoek naar welke draad waarheen gaat, alleen voor de koplamp - dus geel naar wit .. de specifieke koplampdraden van de voorraad naar de getoonde aftermarket koplampfoto - waar ik op moet letten en hoe ik ze moet aansluiten - alle uiteinden zijn er en nu is het een kwestie van ze nemen en ze met elkaar verbinden - ik heb hulp nodig bij het identificeren - ik hoop dat dat het beter uitlegt

#5 ·
De meeste mensen zullen je vertellen dat de draadkleuren van Duc kunnen veranderen met de stemming van de mensen aan de assemblagelijn. Dus als je de originele aansluitingen al hebt verwijderd, is het testen van de draden waarschijnlijk de betere optie.

#6 ·
comp pic

1e bijlage - van een monster bevestigd is wat ik zou kunnen gebruiken

- op zoek naar zoiets als dit in wat de standaard was, ongeacht de bologna-montage - leuke tour hoor, ging na ducati revs terug in 01

2e en 3e bijlage - ik staar naar de koplamp 2 draden op zowel groot- als dimlichtlampen - oké, dus de draden bevestigd die ik heb gevonden en de volgende vraag is: kan ik een paar naar een enkele draad leiden? Probeer niet te lachen, maar dat is wat ik zoek. Omdat de voorraad 2 draden naar de lamp op het grootlicht heeft, moet ik dan beide draden naar de enkele grootlichtdraad op mijn aftermarket-lamp leiden? En hetzelfde doen voor het standaard paar draden naar het dimlicht op de aftermarket-lamp? Hoe zit het met het stadslicht? Hoe zou ik dat moeten doen?

Attachments