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Discussion Starter #1
I want to change the 50mm exhaust on my 998R with a 54mm.
Do you have tutorial with pics for the bolts on the rear cylinder ?
 

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Mayor of Simpleton
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They're just studs and copper nuts (w/an exhaust gasket). What's to understand?
 

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No surrender
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Je connais un mec qui à fait cette modif Dominique, si çà peut t'intéresser
 

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Discussion Starter #4
Je connais un mec qui à fait cette modif Dominique, si çà peut t'intéresser
en fait, je ne vois pas comment accéder aux 4 boulons qui tiennent la ligne sortant du cylindre vertical.
Je pense qu'il faut enlever le réservoir pour y accéder plus facilement.

Pour le cylindre horizontal, il faut je pense enlever le radiateur d'huile.

Si tu as des astuces, je suis preneur.

Excuses me, I speak French because Flo996 is French.
 

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No surrender
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en fait, je ne vois pas comment accéder aux 4 boulons qui tiennent la ligne sortant du cylindre vertical.
Je pense qu'il faut enlever le réservoir pour y accéder plus facilement.

Pour le cylindre horizontal, il faut je pense enlever le radiateur d'huile.

Si tu as des astuces, je suis preneur.

Excuses me, I speak French because Flo996 is French.
French

Je lui ai poser la question, je te tiens informer

English

I have him(her) to ask the question, I am anxious you to inform
 

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Mayor of Simpleton
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Remove the rear wheel for better access. Then just use socket extensions and joints as appropriate to clear the header and shock. It's not difficult--just get everything loosely assembled and sprung so the joints can sleeve together before you tighten all the nuts and bolts.
 
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